تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

 

برگزاری نشست حلقه صالحین با موضوع همبستگی

در این نشست که به میزبانی حمید زارع همکار بسیجی برگزار شد؛‌ حجت‌الاسلام حسین حیدری سخنران این نشست، اتحاد و همبستگی را یک اصل عقلی و شرعی دانست و گفت: در این برهه از زمان، اتحاد با اهل سنت به معنای اتحاد در برابر دشمن واحد است و با توجه به داشتن مشترکات با آنان، نباید به اختلافات موجود دامن زد و با توهین به مقدسات آنان، زمینه‌ساز دشمنی و نفاق گردید.

وی در ادامه نظام اسلامی را بر نوع دو نظام علوی و مهدوی تقسیم کرد و انقلاب اسلامی یک نظام علوی برشمرد و افزود: محور اتحاد ارکان نظام در انقلاب اسلامی، مقام ولایت است، هرچند این نظام دارای نواقصی است؛ اما حکومت باید در فکر به حداقل رساندن آن باشد و با توجه به اینکه حکومت اسلامی دارای تشکیلات و ارکان‌ مختلف با وظایف و اختیارات مشخص‌شده می‌باشد؛ نباید مقام ولایت را مسئول برطرف‌کننده همه مشکلات دانست.

در ابتدای این مراسم زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام قرائت شد.

 

برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت هفته بسیج

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جلسه هیئت منتظران موعود با حضور جمعی از همکاران در نمازخانه ستاد شرکت برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام قاسم اردکانی ضمن پرداختن به مسائل روز کشور و تبیین نقش رهبری در مسائل مختلف و با اشاره به حمایت رهبری از تصمیمات دولت و کارشناسان افزود: این حمایت لزوما به معنی تایید نظر صاحب‌نظران نیست.

وی اظهار داشت: اگر رهبری به‌واسطه اعتراضات مردمی و سو استفاده آشوبگران از فرصت، دولت را مجبور به تغییر تصمیم کنند اولا به سوء استفاده‌کنندگان این پیام را می‌دهد که به هر بهانه دست به آشوبگری بزنند تا حکومت را برای تغییر نظر در فشار قرار دهند ثانیا بهانه جویان نیز این کار را به‌مثابه استبداد حکومتی قلمداد کرده و آن را تبدیل به نقطه‌ضعف ایدئولوژیک نظام خواهند کرد.

حجت‌الاسلام اردکانی سپس با تایید اینکه اعتراض حق مردم است و مردم نیز حقیقتا به بعضی تصمیمات دولت معترض‌اند گفت: باید تجربه گذشته را مدنظر قرار دهیم و طبق رهنمودهای رهبری کار را به نیروهای جوان، مومن، متعهد و انقلابی بسپاریم تا مشکلات کشور به دست با کفایت آن‌ها مرتفع شود.

smart

smart