تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

 

تشریح عملکرد امور خواهران پایگاه شهید سامعی

خدیجه یاوری مسئول امور خواهران پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد به تشریح عملکرد این امور در یک سال گذشته پرداخت.

وی برگزاری نشست تخصصی نمایندگان زن دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت روز صنعت برق، برگزاری نشست‌های آموزشی مدیریت دانش مهارت خشم و روابط همسران و شرکت در نشست گروه تعالی خواهران به‌صورت ماهانه در طول سال را بخشی از عملکرد امور خواهران پایگاه شهید سامعی در سال گذشته برشمرد.

یاوری برگزاری جشن روز زن و تجلیل از بانوان شاغل در شرکت به مناسبت همین مناسبت و همایش پیاده‌روی و سخنرانی به مناسبت روز عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های مناسبتی این امور دانست.

مسئول امور خواهران پایگاه شهید سامعی افزود: حضور بانوان بسیجی پایگاه در برنامه پیاده‌روی و کوهپیمایی و برگزاری مسابقات ورزشی دارت و بدمینتون، صعود بانوی همکار به قله توچال و همکاری در برگزاری حلقه‌های صالحین در پارک‌ها با همراهی خانواده‌ها از دیگر فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سال گذشته است.

 

برگزاری نشست حلقه طیبه صالحین­ با موضوع جهاد در زمانه

در این نشست حجت‌الاسلام‌ سعید زارع به ایراد سخنانی در رابطه با جهاد در زمانه حاضر پرداخت و گفت: نحوه جهاد در زمانه ما، جهاد تبیینی است و تبیین از دیدگاه قرآن در طلیعه قانون اساسی است.

وی افزود: مطابق آیه‌ی ۲۵ سوره مبارکه حدید فاعل و انجام دهنده کار مردم هستند بدین مضمون که فلسفه آمدن پیامبران الهی، اعجاز و قوانین الهی، رشد و تعالی بشر به‌واسطه برپایی قسط و عدالت است و آینده را در تمامی زمینه‌های سیاسی، اقتصادی فرهنگی مردم باید رقم بزنند.

در ابتدای جلسه زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام قرائت شد.