تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار پایگاه شهید سامعی

اخبار پایگاه شهید سامعی
اخبار پایگاه شهید سامعی

برگزاری جلسه زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین

جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین، به همت معاونت تعلیم و تربیت پایگاه شهید سامعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه حجت‌الاسلام اردکانی با محوریت حوادث و مسائل روز سیاسی به سخنرانی پرداخت و در رابطه با شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توضیحاتی ارائه کرد.

وی با اشاره به این موضوع که شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌گیرند، بیان کرد: شهدا می‌توانند در جامعه تغییر و تحولاتی ایجاد کرده و افرادی را از گمراهی بیرون آورند.

برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود

جلسه هیئت منتظران موعود، به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه که به مناسبت گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، سردار نجفیان، همرزم شهید سلیمانی، ضمن بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی شهید سلیمانی، گفت: ایشان به هیچ جریان سیاسی وابستگی نداشت و جریان سیاسی از منظر وی به معنای دربرگیری همه‌ی افراد جامعه برای هدف ولایت و حفظ امنیت کشور بود.

نجفیان افزود: جدا از سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضور میلیونی مردم در تشییع شهدا، انتقام سخت واقعی بوده است.

حمله موشکی به پایگاه عین الاسد و همچنین حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین از موضوعاتی بود که سردار نجفیان به آن‌ها اشاره کرد و جزییات این موضوعات را مورد طرح و بررسی قرار داد.

برگزاری برنامه کویر نوردی صنعت آب و برق استان یزد

برنامه کویر نوردی صنعت آب و برق یزد، به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید، سپهبد قاسم سلیمانی به همت معاونت تربیت‌بدنی پایگاه شهید سامعی و با حضور مدیران و همکاران این دو صنعت در کمپ کویر نوردی باران برگزار شد.