تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار پایگاه شهید سامعی

اخبار پایگاه شهید سامعی
اخبار پایگاه شهید سامعی

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین

جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین به همت معاونت تعلیم و تربیت پایگاه شهید سامعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد در این جلسه پس از قرائت زیارت عاشورا، با محوریت حوادث و مسائل سیاسی و انتخابات پیش رو، نحوه انتخاب و ویژگی های فرد اصلح، مباحث مربوط به دوره های ده گانه مجلس شورای اسلامی، موارد مربوط به قانون انتخابات و فرایند انتخابات مجلس یازدهم پرداخته شد.

برگزاری کارگاه آموزشی فضای مجازی

کارگاه آموزشی فضای مجازی به همت گردان سایبری پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این کارگاه که با حضور علیرضا برزگری، کارشناس حوزه سایبری برگزار شد؛ مباحثی پیرامون چگونگی بهره‌برداری از اطلاعات فعالان فضای مجازی توسط سرویس‌های جاسوسی بیگانه مطرح گردید.

برزگری با ذکر این نکته که امروزه ابزارهای تکنولوژی مانند تلفن همراه می‌توانند به‌عنوان ابزار جاسوسی مورداستفاده قرار گیرند گفت: با استفاده از لوازم و تجهیزات الکترونیکی از جمله تلفن همراه، موقعیت مکانی، شماره تلفن و سایر اطلاعات افراد به راحتی در دسترس شرکت‌های سازنده قرارگرفته و امکان جاسوسی از این اطلاعات وجود دارد.

وی امر جاسوسی را به دو نوع فعال و غیرفعال تقسیم‌بندی کرده و جمع‌آوری و ذخیره‌سازی اطلاعات که از طریق ابزارهای الکترونیکی تکنولوژی اتفاق می‌افتد را از نوع جاسوسی غیرفعال دانست و افزود: اینترنت بزرگ‌ترین ماشین جاسوسی دنیا بوده و از طریق آن افراد و افکار، اطلاعات شخصی کاربران، ارتباطات، احساسات و خواسته‌های آن‌ها پایش و ذخیره می‌شوند و شرکت‌های بزرگ مانند گوگل، بخشی از درامد خود را از طریق فروش این اطلاعات به دست می‌آورند.

برزگری همچنین انگیزه تولید نرم‌افزار و خدمات فناوری را در سه جنبه‌ی اقتصادی، اعتقادی و اطلاعاتی برشمرده و جنبه اطلاعاتی را پررنگ‌ترین بعد این عرصه دانسته و گفت: مردم باید در انتخاب نرم‌افزارهای کاربردی خود دقت کافی را داشته باشند.

وی تشکیل گردان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی را از نمونه‌های تلاش دشمن جهت تاثیر گذاری بر افکار جامعه برشمرد.

در ادامه کار با شبکه‌ی مجازی اینستاگرام توسط مسئول فاوا و فضای مجازی پایگاه شهید سامعی به‌صورت عملی آموزش داده شد.

برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه

مراسم عزاداری ایام فاطمیه به همت معاونت فرهنگی اجتماعی پایگاه شهید سامعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد؛ حجت‌الاسلام عسکری ضمن ذکر جایگاه و خصایل این بانوی دوعالم، به مدیحه‌سرایی پرداخت.