تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین

جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه که به همت معاونت تعلیم و تربیت پایگاه شهید سامعی و به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برگزار شد؛ ضمن قرائت زیارت عاشورا، مطالبی چون دلایل و چرایی انقلاب اسلامی، پاسخ به شائبه‌های ایجادشده جوانان، فساد و خیانت‌های خاندان پهلوی و عاقبت این خانواده مطرح شد.

همچنین ایجاد غرفه شکوفه‌های بهشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی بین فرزندان همکار و برپایی نمایشگاه محصولات خانگی بانوان یزدی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود.

حضور بسیجیان پایگاه شهید سامعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بسیجیان پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت معاونت اردویی و گردشگری پایگاه شهید سامعی برگزار شد؛ مدیرعامل، معاونان و دیگر کارمندان شرکت حضور یافته و همگام با آحاد مردم حماسه آفریدند.

گفتنی است در جریان این راهپیمایی مطابق سال‌های گذشته، ایستگاه صلواتی نیز برپا شد و از شرکت‌کنندگان در مراسم، پذیرایی به عمل آمد.

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه صالحین خواهران

جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه صالحین خواهران شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این نشست که به همت امور بسیج خواهران پایگاه شهید سامعی برگزار شد، پس از قرائت زیارت عاشورا، مسائل خانواده‌ی و عقیدتی در نشست حلقه صالحین مطرح شد.

گفتنی است در این جلسه، نقش محبت، مهربانی و نقش محیط در رشد و تعالی انسان‌ها مطرح شد.

 

برپایی غرفه کودک در جشن انقلاب

برای نخستین بار در مراسم جشن پیروزی انقلاب، غرفه کودک برپا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این غرفه که به همت امور بسیج خواهران پایگاه شهید سامعی برنامه‌ریزی و اجرا شد، فرزندان همکاران حاضر در مراسم، ضمن نقاشی و رنگ‌آمیزی کاربرگ هایی با موضوعات مذهبی از جمله حجاب، حضرت فاطمه، نماز و صدقه دادن، با مفاهیم دینی آشنا شدند.

خاطر‌نشان می‌گردد، در این غرفه که تعداد ۱۰۴ نفر از فرزندان ۳ تا ۹ ساله همکاران شرکت حضور داشتند، برنامه‌های دیگری از جمله شعرخوانی، تهیه کاردستی و نمایش عروسکی اجرا شد.

نشست تعالی خواهران

جلسه نشست تعالی خواهران با موضوع فرزند پروری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست که به همت حوزه مقاومت بسیج اداری حضرت قائم (عج)، با موضوع فرزند پروری برگزار شد، بایدها، نبایدها و نحوه تربیت و برخورد با فرزندان در دوره‌ی نوجوانی و جوانی موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

همدلی با نوجوانان، برچسب نزدن، تربیت یکسان پدر و مادر، آشنایی والدین با فضای مجازی، جایگزینی محرومیت به‌جای تنبیه، نظارت غیر‌مستقیم به‌جای مستقیم، مدیریت دوستان، مقایسه نکردن و صمیمیت از جمله شیوه‌های فرزند پروری مطرح‌شده در این جلسه بود.

لازم به ذکر است در این نشست تعدادی از بانوان همکار شرکت به نمایندگی از امور بسیج خواهران پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی حضور داشتند.

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین

جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه که به همت معاونت تعلیم و تربیت پایگاه شهید سامعی برگزار شد، پس از قرائت زیارت عاشورا، حمید زارع، مربی حلقه صالحین ضمن قرائت فرازی از وصیت‌نامه سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مورد رابطه بین مردم و رهبری، خلاصه ای از کتاب سه دقیقه در قیامت را شرح داد.

گفتنی است کتاب سه دقیقه در قیامت به قلم جمعی از نویسندگان در سال ۹۸ به چاپ رسیده و روایت خاطرات یکی از مدافعان حرم است که در جریان عمل جراحی برای لحظاتی از دنیا رفته و مجددا به زندگی برمی گردد و مشاهدات خود را در طول این زمان بیان نموده است.