تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

مشارکت برق منطقه‌ای یزد در توزیع شش‌صد بسته معیشتی در رزمایش همدلی مؤمنانه

مشارکت برق منطقه‌ای یزد در توزیع شش‌صد بسته معیشتی در رزمایش همدلی مؤمنانه
رزمایش همدلی مؤمنانه با حضور مسئولان استان در سالن مجتمع ورزشی شهید زنبق شرکت برق منطقه‌ای یزد، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این مراسم که با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، محمدصالح جوکار منتخب مردم شهرستان­های یزد و اشکذر در مجلس یازدهم، جمال‌الدین عزیزی شهردار یزد، حجت‌الاسلام نجیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و تنی چند از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد؛ ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، خدمت به خلق و هم‌نوعان را یکی از آموزه‌های دینی مورد تاکید بزرگان دانست و گفت: ما باید قدرشناس این فرصت­ها برای خدمت‌گذاری باشیم.

وی با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با سال جهش تولید و ایام بیماری کرونا افزود: ایشان در سال جهش تولید به خاطر مشکلات معیشتی پیش آمده به واسطه کرونا، مردم را به مواسات و همدلی دعوت کرده‌اند و در این ماه مبارک باید بیش از پیش به این امر توجه کنیم.

دکتر اسدی خاطرنشان کرد: در راستای فرمایشات رهبری و با تلاش پایگاه مقاومت شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و پایگاه مقاومت ابوذر صفاییه، تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی، هر کدام به ارزش ۳۵۰ هزار تومان و در مجموع حدود ۲۱۰ میلیون تومان گردآوری شده و ۳۰۰ بسته نیز در آینده‌ای نزدیک فراهم و توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین زحمات شبانه‌روزی تلاشگران صنعت برق استان را ارج نهاد و گفت: کارکنان صنعت برق در پشت صحنه و در شرایط سخت بیماری کرونا، همگام با مدافعان سلامت تلاش کردند تا برق مداوم و بدون قطعی را در ایام تعطیلات و دوران قرنطینه تأمین نمایند و همه ما، قدردان زحمات این افراد هستیم.

وی با اشاره به نزدیکی پیک بار سال ۹۹، همراهی و مصرف بهینه مردم و صاحبان صنایع را خواستار شد و افزود: با توجه به تعطیلی چند ماهه مدارس و صنایع کشور به خاطر کرونا و احتمال بازگشایی و فعالیت آن‌ها در تابستان سال جاری، شاهد بالاتر بودن پیک بار نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم به کمک مردم و صاحبان صنایع پیک بار تابستان را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

محمدصالح جوکار منتخب مردم شهرستان­های یزد و اشکذر در مجلس یازدهم نیز در ادامه ضمن قدردانی از کلیه کسانی که در این ماه مبارک به تهیه بسته‌های معیشتی در راستای گفتمان رهبری پرداختند، ابراز امیدواری کرد تا نیازمندان استان از برکات این طرح بهره‌مند گردند.

وی در ادامه با اشاره به سختی‌های ایام اوج بیماری کرونا که پشت سر گذاشته شد و همچنین تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، ناامید شدن دشمنان از به زانو درآمدن انقلاب اسلامی ایران را خاطرنشان کرد و افزود: در شرایط سختی که بسیاری امیدوار بودند که جمهوری اسلامی به زانو درآید، ملت شجاع ما به میدان‌ آمدند و با این شرایط به خوبی مقابله کردند.

وی ادامه داد: همت والای مردم ایران و شجاعت و ابتکار عمل مثال‌زدنی کادر درمانی بیمارستان‌های کشور، موجب کنترل این بیماری، حتی بیشتر و بهتر از کشورهای مدعی تکنولوژی شد.

جوکار همچنین افزود: در این ایام سخت نیز خانواده‌های آبرومندی بودند که به علت قرنطینه و شرایط سخت کرونایی، هیچگونه درآمدی نداشتند و صدمه بسیاری به خاطر این ویروس متحمل شدند؛ لذا این بسته‌های معیشتی برای این افراد آبرومند و در راستای تکریم این افراد تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار، جانشین فرمانده سپاه الغدیر، شهردار یزد و یکی از مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد و مسئول پایگاه بسیج ابوذر از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در ادامه مراسم نیز ۶۰۰ بسته معیشتی جهت توزیع میان نیازمندان استان گردآوری شد.