تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جشن تکلیف فرزندان همکار شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری جشن تکلیف فرزندان همکار شرکت برق منطقه‌ای یزد
جشن تکلیف فرزندان همکار شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور مدیرعامل و خانواده‌های فرزندان مکلف همکار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت در ابتدای این مراسم ضمن تبریک مکلف شدن فرزندان همکار، رسیدن به سن تکلیف را علاوه بر نماز خواندن و انجام واجبات، باعث ایجاد مسئولیت‌های اجتماعی مختلف از جمله صداقت در رفتار، کردار و دارا بودن فضیلت‌های اخلاقی دانست.

وی پیشرفت انسان در تمامی ابعاد و شئونات زندگی به صورت متعادل و متوازن را مورد تاکید قرار داد و افزود: رشد ابعاد اخلاقی، توازن در رشد ابعاد معنوی و مادی، سلامت جسمی، سلامت روحی، ارتباط موثر با خانواده و جامعه از جمله مواردی هستند که بیش از پیش از انسان بالغ انتظار می‌رود.

اسدی استفاده از تجربیات شکست و پیروزی گذشتگان و دیگران را یکی از راه‌های دانستن فلسفه زندگی و مباحث مختلف سلامت جسم و جان دانست و افزود: بنده مسلمان خدا آن کسی است که علاوه بر ظاهر، به باطن و فلسفه دین نیز توجه کند و صرفا عبادت را از روی عادت و تقلید انجام ندهد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه‌‌ای را آباد کنیم باید در نخستین مرحله خودمان را از لحاظ مادی و معنوی اصلاح کرده و به مرور در خانواده و محیط جامعه نیز تاثیر گذار باشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد محیط مدرسه را محیطی دانست که افراد مکلف می‌توانند در آن تاثیر‌گذار باشند و خاطرنشان کرد: این عزیزان می‌توانند در مسائل مختلف درسی، ورزشی، پژوهشی، دینی و اخلاقی تاثیرگذار بوده و با بیان صحیح افکار و فلسفه دین و نماز به عنوان الگو در بین دوستان خود قرار گیرند و باعث ترغیب آن‌ها نیز شوند.

وی همچنین شرایط کنونی جامعه را شرایطی خاص عنوان کرد و قدردانی از زحمات و تلاش‌های پدر و مادر در شرایط پیچیده کنونی را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم ۳۳ فرزند همکار دختر و پسر در کارگاه‌های آموزشی اصول و اعتقادات  دینی حضور یافتند و در پایان نیز به فرزندان مکلف همکاران شرکت بسته‌های سن تکلیف اهدا شد.