تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تقدیر از برگزیدگان مسابقه معرفی کتاب برق منطقه‌ای یزد

تقدیر از برگزیدگان مسابقه معرفی کتاب برق منطقه‌ای یزد
در نشستی با حضور معاون هماهنگی، معاون مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد از برگزیدگان مسابقه معرفی کتاب این شرکت قدردانی شد.

به گزارش شرکت برق منطقه‌ای یزد، محمدحسین عبداللهی معاون هماهنگی این شرکت در این نشست ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران این اقدام ابتکاری؛ بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و نهادینه شدن فرهنگ کتاب‌خوانی در شرکت تاکید کرد.

وی همچنین به جمله‌ای از یک نویسنده فرانسوی اشاره کرد و گفت: «خوشبخت کسی است که کتاب‌های خوب و یا دوستان اهل کتاب داشته باشد» و کتاب چراغ راه انسان در مسیر زندگی است.

عبداللهی با ابراز تاسف از سرانه پایین کتاب‌خوانی در کشور، گفت: ما باید به فرزندان همکارانمان این انگیزه را بدهیم و به فرهنگ کتاب‌خوانی علاقه‌مند کنیم و این رویکرد نیز مورد حمایت مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد است.

در ادامه این نشست سیدرضا حسینی معاون مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به فقدان مطالعه و کتاب‌خوانی در کشور، گفت: همکاران به‌ویژه همکاران نوبت‌کار با استفاده موثر و بهینه از وقت به مطالعه کتاب بپردازند.

وی با تاکید بر اهمیت مضاعف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در دوران کرونا، اظهار داشت: باتوجه‌به شرایط کنونی برای ترویج فرهنگ مطالعه وظیفه دشوارتر و مهم‌تری برعهده کارگروه کتاب‌خوانی شرکت است.

مجید دهقان مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از برگزاری این مسابقه پرداخت و افزود: این مسابقه با هدف توسعه کتاب‌خوانی و به پیشنهاد کارگروه کتاب‌خوانی شرکت برگزار شد و تعداد ۱۸ فرزند و ۱۰ نفر همکار در این مسابقه، ویدئوهای تصویری خود برای معرفی کتاب، ارسال کردند.

وی با اشاره به رویکرد موثر این مسابقه مبنی‌بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در بین فرزندان و خانواده‌های همکار، خلاقیت و کیفیت در ارائه، جذابیت موضوع و رعایت زمان را از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب برگزیدگان بر اساس نظر کارگروه کتاب‌خوانی شرکت دانست.

در پایان این نشست از همکاران وحید دهقان‌بهابادی، امیر وحیدی‌مقدم و خدیجه یاوری و فرزندان همکار پریسا نوردی فرزند فاطمه زارع، نگار زارع فرزند ناصر زارع، محمدپویا زارعی فرزند حسین زارعی به‌عنوان نفرات برتر و همچنین شایان امیدپناه فرزند شیما شیریزدی به‌عنوان خردسال‌ترین شرکت‌کننده و پریا خالقی فرزند علیرضا خالقی به‌عنوان نویسنده خردسال کتاب، با اهدا لوح و جوایزی قدردانی شد.