تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

عملکرد دفتر هیئت مدیره برق منطقه ای یزد در سال ۹۹

عملکرد دفتر هیئت مدیره برق منطقه ای یزد در سال ۹۹
عملکرد دفتر هیئت مدیره برق منطقه ای یزد در سال 99

مدیر دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه‌ای یزد، این دفتر را مسئول انجام امور مربوط به حوزه مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت دانست و عملکرد این واحد را در سال ۹۹ تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، احمد خضرآبادی وظیفه دفتر هیئت مدیره شرکت را ثبت و پیگیری اقدامات و صورتجلسات هیئت مدیره و مجمع عمومی شرکت برق منطقه ای یزد عنوان کرد و افزود: این دفتر موظف است آخرین تغییرات مطابق با اساسنامه موجود در اداره ثبت شرکت ها را به ثبت برساند.

وی اعلام مصوباتی که نیاز به مصوبه یا تاییدیه مجمع داشته باشند به دفتر مجامع توانیر را یکی از اقدامات انجام شده در این دفتر دانست و افزود: دفتر هیئت مدیره بابت جلساتی که برگزار شده و نیاز به مصوبه مجمع دارند، پیگیری های لازم را انجام داده و مدارک را به دفتر مجامع عمومی شرکت توانیر ارسال کرده است.

مدیر دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای یزد همچنین ابلاغ تکالیف مندرج در صورتجلسه مجمع عمومی عادی سالیانه به واحد های مرتبط را یکی دیگر از اقدامات واحد تحت امر خود عنوان کرده و افزود: در رابطه بامجامع عمومی سالیانه شرکت برق منطقه ای یزد، دفتر هیئت مدیره این شرکت تکالیف مندرج در صورتجلسه مجمع عمومی را مطرح و گزارشات و اقدامات انجام شده در شرکت را به صورت ۴ ماهه به دفتر مجامع عمومی شرکت توانیر ارسال کرده است.

وی با اشاره به ثبت تغییرات انجام شده در سال ۹۹ خاطرنشان کرد: دفتر هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای یزد مطابق قانون تجارت، ضمن مراجعه به اداره ثبت شرکت ها، ثبت و آگهی آخرین تغییرات رخ داده در شرکت را در این اداره ثبت کرده است.

خضرآبادی همچنین همکاری با حسابرسان مستقر در شرکت را از دیگر حوزه های کاری دفتر هیئت مدیره دانست و ارائه سوابق درخواستی مربوط به صورتجلسات هیئت مدیره، ارائه سوابق صورتجلسات مجمع و گزارش تکالیف مجمع در سال ۱۴۰۰ را از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه برشمرد.

وی در خصوص اقدامات حسابرسی داخلی شرکت خاطرنشان کرد: دفتر هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای یزد در ابتدای سال ۹۹ نسبت به تدوین برنامه سالیانه حسابرسی داخلی از طریق کمیته مربوطه اقدام و این برنامه را به واحد های مرتبط ابلاغ کرده است.

همچنین اخذ اطلاعات مدیران، معاونین و اعضای هیئت مدیره و به روز رسانی سامانه مربوطه، هماهنگی با دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی جهت ثبت اطلاعات سالیانه مربوط به تغییر اعضای هیئت مدیره، اطلاعات مجمع، اطلاعات صورت های مالی شرکت و اطلاعات مربوط به پرسنل از دیگر اقدامات انجام شده در دفتر هیئت مدیره شرکت برق منطقه ای یزد در سال ۹۹ است.