به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، حمید زارع ضمن اعلام خبر فوق افزود: همزمان با اجرایی شدن سامانه سادا (سامانه جامع اموال دستگاههای اجرایی) در سال ۹۶ و تکلیف شرکتهای دولتی به ورود کامل اطلاعات غیر منقول خود در این سامانه، پیگیری و اجرای این موضوع به دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات محول شد.
وی تصریح کرد: با وجود نواقص و موانع متعدد در زمینه استخراج مدارک و مستندات، کلیه اموال غیر منقول شرکت با درج اطلاعات این اموال از جمله کد پستی، مساحت عرصه و اعیان، ارزش ملک، وضعیت مالکیت، نوع سند و مشخصات کامل ثبتی در مجموع شامل ۴۱ فقره سند تک برگ، ۲ فقره سند دفترچهای، ۲۶ فقره املاک بدون سند و ۳ فقره وقفی بوده و ثبت این ۷۲ ملک تاکنون در سامانه سادا انجام شده است. همچنین با هماهنگی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان یزد، به روز رسانیهای لازم در این زمینه انجام میشود.
مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقهای یزد با اشاره به اینکه تکمیل سامانه مذکور همواره مورد توجه وزارت نیرو و شرکت توانیر و بسیاری از دستگاههای استان از جمله استانداری، دارایی و ثبت اسناد است، افزود: شرکت برق منطقهای یزد در زمینه تکمیل سامانه سادا جزو شرکتهای برتر بوده و امتیاز کامل جشنواره شهید رجایی همواره به این شرکت تعلق گرفته است.