تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

کسب امتیاز کامل جشنواره شهید رجایی در زمینه تکمیل سامانه سادا توسط برق منطقه‌‌ای یزد

کسب امتیاز کامل جشنواره شهید رجایی در زمینه تکمیل سامانه سادا توسط برق منطقه‌‌ای یزد
مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از تکمیل سامانه سادای دارایی در این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، حمید زارع ضمن اعلام خبر فوق افزود: همزمان با اجرایی شدن سامانه سادا (سامانه جامع اموال دستگاه‌های اجرایی) در سال ۹۶ و تکلیف شرکت‌های دولتی به ورود کامل اطلاعات غیر منقول خود در این سامانه، پیگیری و اجرای این موضوع به دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات محول شد.

وی تصریح کرد: با وجود نواقص و موانع متعدد در زمینه استخراج مدارک و مستندات، کلیه اموال غیر منقول شرکت با درج اطلاعات این اموال از جمله کد پستی، مساحت عرصه و اعیان، ارزش ملک، وضعیت مالکیت، نوع سند و مشخصات کامل ثبتی در مجموع شامل ۴۱ فقره سند تک برگ، ۲ فقره سند دفترچه‌‌ای، ۲۶ فقره املاک بدون سند و ۳ فقره وقفی بوده و ثبت این ۷۲ ملک تاکنون در سامانه سادا انجام شده است. همچنین با هماهنگی اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان یزد، به روز رسانی‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با اشاره به اینکه تکمیل سامانه مذکور همواره مورد توجه وزارت نیرو و شرکت توانیر و بسیاری از دستگاه‌های استان از جمله استانداری، دارایی و ثبت اسناد است، افزود: شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در زمینه تکمیل سامانه سادا جزو شرکت‌های برتر بوده و امتیاز کامل جشنواره شهید رجایی همواره به این شرکت تعلق گرفته است.