تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری ۲۵ دوره آموزشی فرهنگی در بستر فضای‌مجازی در برق منطقه‌ای یزد

برگزاری ۲۵ دوره آموزشی فرهنگی در بستر فضای‌مجازی در برق منطقه‌ای یزد
فعالیت‌های شاخص فرهنگی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد  در سال 1399 تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، محمدحسین عبداللهی معاون هماهنگی و دبیر شورای فرهنگی این شرکت، برگزاری مستمر شورای فرهنگی به ریاست مدیرعامل و با حضور اعضای این شورا به صورت دو ماه یکبار را یکی از اقدامات انجام شده در سال گذشته برشمرد و عنوان کرد: در این جلسات در خصوص مباحث مختلف فرهنگی در شرکت از جمله نماز، قرآن و اهل بیت، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، برگزاری رزمایش های کمک مومنانه، فعالیت‌های فرهنگی همکاران و خانواده‌های آن‌ها و فعالیت‌های فضای مجازی تصمیم‌گیری شده است.

وی انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اقامه نماز استان به طور سالیانه را از اقدامات انجام شده و ملاک‌های ارزیابی در جشنواره شهید رجایی عنوان کرد و افزود: بر اساس تفاهم‌نامه وزارت نیرو و با توجه به ظرفیت‌های بومی که برای فعالیت در زمینه‌های مرتبط با اقامه نماز در شرکت وجود دارد، هر ساله تفاهم نامه اجرای برنامه‌های اقامه نماز با ستاد اقامه نماز استان منعقد شده است.

عبداللهی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی همکاران و همسران همکار وزارت نیرو تصریح کرد: در سال گذشته به دلیل اوج گیری بیماری کرونا، این مسابقات به شکل مجازی برگزار شد که اطلاع رسانی و ثبت‌نام همکاران، تهیه دستورالعمل‌ها و کتب مربوط به مسابقه، اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات مجازی، اعلام نتایج و تقدیر از برگزیدگان مرحله استانی از جمله فعالیت‌های فرهنگی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بوده است.

وی استفاده از بستر فضای‌مجازی برای ارتباط و تعامل با همکاران و خانواده‌های همکاران را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرده و افزود: برگزاری مراسمات و مناسبت‌ها در فضای مجازی و ایجاد کانال و گروه همکاران شرکت در فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی و انتشار پیام‌های فرهنگی، مناسبتی و اخبار نیز انجام شده است.

برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقه کتاب‌خوانی غدیر، مسابقه نورا مخصوص فرزندان دختر همکاران، مسابقه وصیت نامه سردار سلیمانی، مسابقه کتاب شهدا و مسابقه معرفی کتاب نیز از دیگر اقدامات فرهنگی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بود که معاون هماهنگی این شرکت به آن‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به بهبود شرایط کرونا و تبدیل استان یزد به استان کم خطر در برهه‌‌ای از زمان، برگزاری جشن تکلیف برای فرندان همکار را از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده در شرکت عنوان کرده و افزود: برگزاری جشن در فضای باز برای فرزندان مکلف همکاران و اهدای هدایا و برگزاری کارگاه‌های آموزش اصول اعتقادات و احکام دینی نیز در این خصوص انجام شده است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت برق منطقه‌ا ی در پایان از تلاش اعضای این شورا و دست اندرکاران امور فرهنگی که در جهت اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی در محیط کار و فضای خانواده ها به ویژه مشارکت فرزندان همکار اهتمام داشتند قدردانی کرد.

گفتنی است، در سال گذشته برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با مسائل فرهنگی نیز انجام‌شده و ۲۵ دوره مختلف با موضوعات نماز، فضای‌مجازی، تربیت و خانواده، سبک زندگی و حقوق شهروندی در بستر فضای‌مجازی برگزار و گواهینامه‌های مربوطه به شرکت کنندگان اعطا شده است.