تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

صدور دادنامه شاخص محاکمه قضایی به نفع برق منطقه‌ای یزد

صدور دادنامه شاخص محاکمه قضایی به نفع برق منطقه‌ای یزد
مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد از صدور دادنامه شاخص توسط حاکم قضایی به نفع شرکت برق منطقه ای یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، حمید زارع با اشاره به طرح دعوای حقوقی مبنی بر مطالبه قیمت روز عرصه و اعیان یک قطعه زمین توسط متصرف در حریم خط ۶۳ کیلوولت شمال- دروازه قرآن علیه شرکت در دادگاه عمومی حقوقی یزد خاطرنشان کرد: پس از ارجاع پرونده به کارشناسی‌های مختلف و دفاعیات دقیق، مستند و مستدل و پیگیری در مراجع قضایی، دادنامه تجدید نظر مبنی بر بی‌حقی خواهان و به نفع شرکت برق منطقه‌ای یزد صادر شده است.

وی تصریح کرد: صدور حکم مذکور به نفع شرکت برق منطقه‌ای یزد، حاصل تلاش و اقدام به موقع و همچنین دقت نظر نمایندگان حقوقی شرکت در تهیه لوایح مستند و مستدل و دفاع در جلسات رسیدگی بوده است.

زهرا مشایخ کارشناس ارشد دعاوی شرکت و نماینده قضایی این پرونده نیز این دادنامه را از جمله احکامی دانست که با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت رعایت حقوق عامه، در راستای حفاظت از اموال دولت، حمایت از برق‌رسانی و تامین برق مطمئن برای مردم و با استناد به قوانین و مقررات و اصول حقوقی صادر شده است.

وی افزود: در راستای ایجاد وحدت رویه قضایی و به دلیل شاخص بودن دادنامه صادره، انشای متمایز آن مبنی بر تایید و تحکیم قانون سازمان برق ایران و همچنین اصول حقوقی مبانی استدلالی آن، دادنامه مذکور به دفتر حقوقی شرکت توانیر نیز ارسال شده است.