تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جشن مجازی عید سعید غدیر خم در برق منطقه‌ای یزد

برگزاری جشن مجازی عید سعید غدیر خم در برق منطقه‌ای یزد
جشن گرامیداشت عید سعید غدیر خم به صورت مجازی در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت، در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، با اشاره به فرمایشات ائمه معصومین، واقعه غدیر هم را یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ اسلام و عید بزرگ الهی دانست که همه پیامبران نیز به پاسداشت آن مامور بودند.

وی شرایط کنونی کشور را شرایطی سخت برشمرد و با بیان اینکه در حال حاضر در موج پنجم کرونا قرار داریم ادامه داد: کادر درمان به طور خستگی ناپذیر در صحنه حضور دارند و کارکنان سخت کوش صنعت آب و برق کشور نیز همواره پشتیبان شبانه روزی کادر درمان هستند که از تمامی این عزیزان قدردانی می‌کنم.

اسدی با اشاره به انجام تمامی پروژه‌های صنعت برق قبل از پیک بار سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: به واسطه شبکه انتقال و فوق توزیع هیچگونه محدودیتی نداریم اما به دلایلی از جمله گرمای هوا و کمبود بارش که موجب کاهش حدود ۸ هزار مگاواتی تولید برق نیروگاه‌های برق آبی کشور شد، صنعت برق کشور با ناترازی تولید و مصرف مواجه شده است.

وی با بیان اینکه عمده تلاش صنعت برق در راستای عدم تحمیل خاموشی به بخش خانگی با همکاری و مشارکت صنایع استان به کار گرفته شده است افزود: برای آنکه برق تمامی مردم برقرار باشد، بخش خانگی نیز می‌تواند با استفاده از راهکار‌های ساده و مدیریت مصرف، یاری رسان صنعت برق بوده تا صنایع کشور نیز بتوانند به فعالیت و تولید بپردازند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد خاموش کردن روشنایی‌های اضافی، جلوگیری از تابش نور مسقیم خورشید به داخل منزل با استفاده از نصب توری یا حصیر، نصب سایه بان و عایق بندی کانال کولر آبی، نصب سایه بان برای کمپرسور کولر گازی و تنظیم دمای آسایش بر روی ۲۵ درجه را از جمله این راهکار‌ها دانست.

وی همچنین ادامه داد: بهترین زمان استفاده از وسایل برقی پرمصرف مانند اتو، ماشین لباسشویی و… نیز بین ساعت ۲۳ تا ۸ است و امیدواریم بتوانیم با تداوم همکاری صنایع و کمک مردم و همچنین کاردانی و درایت زحمت کشان صنعت برق استان، از شرایط کنونی با موفقیت عبور کنیم.

سخنرانی حجت الاسلام فخر الدین در خصوص فضایل عید غدیر، برگزاری مسابقه مجازی، قرعه‌کشی، مرشدخوانی ورزش‌های باستانی و اجرای گروه هنری طنز نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.