به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، نادر خانی با بیان اینکه پیش از این قبوض برق و نامههای پوششی صنایع بزرگ استان به صورت کاغذی ارسال میشد، افزود: با استقرار و شکلگیری سامانهی جامع تحت وب خدمات مشترکین در شرکت برق منطقهای یزد، این امکان فراهم شد که صورتحسابهای کاغذی مشترکین از طریق سامانه مذکور ارسال شود.
وی تسریع فرآیندها، کاهش قابل توجه زمان ارسال قبوض و عدم استفاده از کاغذ برای حفظ محیط زیست را از مزایای این روش بر شمرد و افزود: ارسال صورتحساب و موارد با قید فوریت در سامانه جامع خدمات مشترکین از طریق پیامک نیز اطلاعرسانی می گردد. همچنین در برنامهریزی برای توسعهی این سامانه، بخش فروش انشعاب و ارسال مکاتبات نیز در نظر گرفته شده است.
گفتنی است، دسترسی به سامانه جامع خدمات مشترکین شرکت برق منطقهای یزد از طریق وب سرویس و نسخه تلفن همراه و با ورود نام کاربری و رمز محرمانه نیز برای مشترکین این شرکت فراهم شده است.