تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

راهیابی ۴ نفر از فرزندان همکار برق منطقه‌ای یزد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی وزارت نیرو

راهیابی ۴ نفر از فرزندان همکار برق منطقه‌ای یزد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی وزارت نیرو
راهیابی 4 نفر از فرزندان همکار برق منطقه‌ای یزد به مرحله کشوری مسابقات قرآنی وزارت نیرو

نتایج مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان همکار وزارت نیرو در مقاطع اول و دوم (از کلاس پنجم ابتدایی تا دوازدهم) اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، محمدحسین عبداللهی معاون هماهنگی و دبیر شورای فرهنگی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ضمن اعلام خبر فوق افزود: در این دوره از مسابقات ۴۴ نفر از فرزندان همکار در مقاطع اول و دوم در رشته‌های قرائت، حفظ، مفاهیم و نماز شرکت کرده که ۷ نفر از آن‌ها رتبه‌های برتر استان را کسب کردند.

وی ادامه داد: سید علی حسینی فرزند سید مصطفی، سید علی موسوی فرزند الهام یاوری و سحر رضی فرزند رضا رتبه اول رشته مفاهیم، فاطمه شاهدی فرزند حسین رتبه اول رشته نماز، مهلا دهقان آبشوری فرزند فاطمه رسولی مقام دوم قرائت، هستی دهقان طزرجانی فرزند مرتضی رتبه سوم مفاهیم و مبینا حسینی فرزند مهدی رتبه سوم مشترک رشته حفظ را از آن خود کردند که رتبه‌های نخست این مسابقات به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

گفتنی است بیش از ۷۰ نفر از فرزندان همکار در مقاطع سنی پیش دبستانی تا چهارم دبستان نیز با ارسال فیلم حفظ سوره‌های جزء سی‌‌ام قرآن کریم، در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در زمان مقتضی از این شرکت کنندگان تقدیر خواهد شد.