تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری نشست هم اندیشی رابطان خبری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد

برگزاری نشست هم اندیشی رابطان خبری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد
برگزاری نشست هم اندیشی رابطان خبری شرکت برق منطقه‌‌ای یزد

نشست صمیمی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور رابطان خبری معاونت‌های طرح و توسعه، منابع انسانی، مالی و پشتیبانی، دفتر حراست و امور محرمانه، دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات، امور بانوان و پایگاه بسیج اداری شهید سامعی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد مجید دهقان مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت در ابتدای نشست ضمن قدردانی از تعامل و هماهنگی رابطان خبری این شرکت، همکاری رابطان خبری را منجر به حمایت از واحد‌ها و حمایت از سازمان عنوان کرد.

وی ادامه داد: انگیزه دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از تهیه و انتشار اخبار در بیان اقدامات و انعکاس فعالیت‌ها به بیرون شرکت و همچنین بیان سختی‌ها و خواسته‌های واحد‌ها در داخل شرکت است تا ضمن اطلاع مردم از تلاش موثر کارکنان این شرکت، موجب آشنایی همکاران درون شرکت با سختی کار یکدیگر نیز شود.

دهقان با اشاره به این که اخبار دارای اثرات و ابعاد اجتماعی، به میزان بیشتری مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: لازم است رویکرد تولید خبر را به این سمت سوق دهیم و موجب بهتر دیده شدن تلاش و زحمات همکاران صنعت برق شویم.

علیرضا عسکری کارشناس روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز ضمن قدردانی از پیشرفت روند فعالیت رابطان خبری و همکاری مناسب شکل گرفته، مباحث و نکات کلی تنظیم خبر از جمله تعریف خبر، ارزش‌های خبری و عناصر خبری را شرح داد.

در پایان نیز از تلاش‌های هفت رابط خبری برتر از جمله مجید غفاریان، مجید شایق، یونس علیزاده، خدیجه یاوری، خدیجه علی‌عباسی، زهره مرتضائی‌زاده و اختر ملکی در امر تهیه خبر و اطلاع‌رسانی تجلیل شد.