تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تلاش برای کاهش محدودیت صنایع استان یزد

تلاش برای کاهش محدودیت صنایع استان یزد
تلاش برای کاهش محدودیت صنایع استان یزد

چهاردهمین نشست ستاد کاهش پیک بار استان یزد به منظور بررسی وضعیت پیک شبکه در هفته بیست و یکم سال و همچنین هماهنگی برای مدیریت بار صنایع در روزهای باقیمانده تابستان با حضور اعضای این ستاد و به صورت ارتباط ویدیویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت ضمن بیان لزوم هماهنگی و همکاری برای مدیریت بار در روز‌های باقیمانده تابستان، با توجه به مصوبه هیئت وزیران و تفاهم‌نامه با مشترکین خاطرنشان کرد: با توجه به طولانی شدن زمان محدودیت بارگیری صنایع فولادی و بروز مشکلات ناشی از این محدودیت، باید تدابیر لازم برای کاهش محدودیت‌های این صنایع اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: رعایت سقف پیک در ایام باقیمانده در شرکت‌های توزیع نیروی برق استان و برق منطقه‌‌ای یزد برای پیشگیری از اعمال خاموشی اضطراری امری حیاتی است.

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نیز با اشاره به تلاش حداکثری این شرکت برای مدیریت بار و رعایت سقف پیک بار خاطرنشان کرد: تلاش برای جلوگیری از اعمال خاموشی به مردم در روز‌های باقیمانده تابستان ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی همچنین ضمن اشاره به لزوم تداوم مدیریت بار در روز‌های باقیمانده پیک بار ۱۴۰۰، از تلاش، همکاری و هماهنگی صنعت برق استان یزد در راستای مدیریت بار انجام شده در این ایام قدردانی کرد.

گفتنی است، پیگیری جهت افزایش سقف پیک بار استان با توجه به شرایط برخی از صنایع برای تامین اکسیژن بیمارستان‌ها و همکاری و تداوم روند مدیریت بار در ایام پیش‌رو از مصوبات چهاردهمین نشست ستاد کاهش پیک بار استان یزد بود.