تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

افزایش ۲۴ درصدی ساعت آموزش برای کارکنان امور انتقال برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۹

افزایش ۲۴ درصدی ساعت آموزش برای کارکنان امور انتقال برق منطقه‌ای یزد در سال ۹۹
افزایش 24 درصدی ساعت آموزش برای کارکنان امور انتقال برق منطقه‌ای یزد در سال 99

مدیر امور انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از افزایش ۲۴ درصدی ساعت آموزش تخصصی و عمومی برای کارکنان امور انتقال (بهره برداران و ستادی) این شرکت در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، محمد صالح دشتی تصریح کرد: علیرغم عدم امکان برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری در شرایط همه گیری بیماری کرونا و همچنین وجود محدودیت برای برگزاری دوره‌های فنی به صورت غیرحضوری، میزان آموزش همکاران امور انتقال شرکت در سال ۹۹ به میزان ۲۴ درصد (نسبت به سال ۹۸) افزایش داشته است.

مهدی رفیع کارشناس و رابط آموزش امور انتقال شرکت نیز در توضیح دوره‌های آموزشی برگزار شده خاطرنشان کرد: در سال ۹۹ با همکاری دفتر آموزش و برنامه ریزی شرکت و با استفاده از ظرفیت موسسات برگزار کننده دوره‌های آموزشی، دوره‌های لازم برای تمامی کارکنان امور انتقال مطابق برنامه ریزی انجام شده برگزار شد.

وی در تشریح دوره‌های عمومی و تخصصی برگزار شده در سال گذشته یادآور شد: مجموع دوره های اصول مانور شبکه، آشنایی با اتوماسیون پست‌های فشار قوی، سیستم‌های AC و DC و مهارت‌های برقراری ارتباط موثر در سال ۹۹ به میزان ۹۸۳۰ ساعت بوده است.

کارشناس و رابط آموزش امور انتقال شرکت با بیان اینکه در سال ۹۸ میزان دوره‌های آموزشی برگزار شده ۷۵۸۲ ساعت بوده خاطرنشان کرد: متوسط دوره آموزشی برگزار شده در سال ۹۸ به میزان ۶۵ نفر ساعت بوده که این میزان با رشد حدود ۲۴ درصدی، به ۸۶ نفر ساعت در سال ۹۹ رسیده است.

گفتنی است برگزاری دوره‌های سیستم‌های AC/DC، آئین نگارش و گزارش نویسی، DCS پیشرفته، برقراری ارتباط موثر و ایمنی به میزان ۱۱۸ ساعت در سال ۱۴۰۰، توسط امور انتقال شرکت با همکاری دفتر آموزش برنامه ریزی شده است. که تاکنون دوره های AC/DC و ایمنی آن برگزار گردیده است.