تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

انجام مطالعات مکان یابی پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت ایساتیس یزد

انجام مطالعات مکان یابی پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت ایساتیس یزد
مطالعات مکان یابی پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت بزرگترین پست شرق استان در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، سید مهدی جعفری مدیر دفتر مهندسی طرح‌های این شرکت، با اعلام خبر فوق افزود: مطالعات مکان یابی پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت ایساتیس واقع در شرق یزد توسط مشاور پروژه و با استفاده از پتانسیل نیروهای فنی و کارشناسان داخل شرکت انجام شد.

وی تصریح کرد: بنابر اعلام مشاور پروژه، نوع انجام مطالعات مکان یابی در سطح شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور کم سابقه بوده و اهمیت این پست نسبت به سایر پست ها موجب انجام این مطالعات برای پست ایساتیس شده است.

جعفری با اشاره به اینکه برای مکانیابی پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت ایساتیس، پهنه‌‌ای به وسعت ۴۹۰۰ هکتار از اراضی شرقی استان یزد مورد بررسی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: هزینه‌های سرمایه گذاری اولیه خطوط و پست‌های بالادست و پایین دست و هزینه‌های بهره برداری و تلفات در این پروژه در مجموع به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

گفتنی است پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت ایساتیس، بزرگترین پست در محدوده شرقی استان یزد و از پروژه‌های طرح انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد است که بخش ۶۳ کیلوولت آن به پست‌های منتظرقائم، مارکار، مدرس و یزد مهر متصل خواهد شد.