تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دیدار مدیرعامل برق منطقه‌‌ای یزد با سربازان نخبه و امریه این شرکت

دیدار مدیرعامل برق منطقه‌‌ای یزد با سربازان نخبه و امریه این شرکت
نشست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با سربازان نخبه و امریه این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی رویکرد این شرکت را تلاش برای ایجاد بستری مناسب برای استفاده از ایده‌ها و خدمات سربازان نخبه و امریه عنوان کرد و افزود: تلاش کرده‌‌ایم تا شرایطی برای کار سربازان نخبه و امریه مهیا و همچنین استفاده از نظرات و پیشنهاد‌های آن‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: تلاش شده تا با ایجاد چنین بستری، فضای کاری مناسب جهت ارتقای رزومه کاری و کسب تجربه فراهم شده و افراد پس از این دوره، تجربیات و رزومه کاری مناسبی داشته باشند و وارد بازار کار شوند.

اسدی افزود: در این راستا پروژه‌هایی متناسب با رویکرد شرکت در بخش‌های مختلف اعم از مرکز پژوهش‌های خورشیدی، دفتر تحقیقات، معاونت منابع انسانی و معاونت بهره‌برداری تعریف شده و دغدغه ما این بوده که سربازان در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد دچار روزمرگی نشوند.

وی تصریح کرد: گردش شغلی سربازها نیز یکی از راه‌های آشنایی با سایر حوزه‌های کاری و فعالیت‌های در حال اجرا در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد است که ضمن آشنایی با سایر حوزه‌ها، تجربیات بیشتری نیز در شرکت کسب کرده و با دغدغه‌ها، چالش‌ها و نیاز‌های سایر بخش‌های شرکت نیز آشنا می‌شوند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد یکی از نتایج مثبت تعاملات و همکاری‌های اتفاق افتاده بین مرکز پژوهش‌های خورشیدی و معاونت بهره‌برداری را کاهش مصرف انرژی در تمامی ساختمان‌های شرکت عنوان و خاطرنشان کرد: کاهش ۸.۵ درصدی مصرف برق کل پست‌ها، کاهش ۳۸ درصدی مصرف گاز و کاهش ۲۷ درصدی مصرف برق در ساختمان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد از مواردی است که با استفاده از پتانسیل همکاران و سربازان نخبه و امریه شرکت اتفاق افتاده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اجرای تدابیر و اقداماتی نو، موجب ایجاد دانش جدید شده که علاوه بر خارج شدن روند کار از یکنواختی و روزمرگی، تجربیات مناسب و مفیدی در اختیار این افراد قرار گیرد.

در ادامه این نشست نیز سربازان امریه و نخبه شرکت ضمن ارائه گزارش از مدت فعالیت خود در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، نظرها، پیشنهاد‌ها و طرح‌های ارائه شده خود را تشریح نمودند.

گفتنی است در حال حاضر در شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ۵ سرباز امریه و ۶ سرباز نخبه مشغول به خدمت هستند.