تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

وزارت نیرو از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید مولدهای خورشیدی حمایت می‌کند

وزارت نیرو از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید مولدهای خورشیدی حمایت می‌کند
وزیر نیرو در جمع مدیران صنعت آب و برق اظهار داشت: وزارت نیرو از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید مولدهای خورشیدی حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، وزیر نیرو در ادامه سفر خود به استان یزد پس از افتتاح پروژه‌هایی در حوزه آب و برق، در جمع مدیران صنعت آب و برق و با حضور استاندار و نمایندگان مردم استان یزد حضور یافت و چالش‌های پیش روی صنعت آب و برق را موردبررسی قرارداد.

MG_506536

«حمید چیت‌چیان» در این نشست وضعیت تولید، انتقال و توزیع برق استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: در حوزه آب نیز برای رفع مشکلات پیش رو، چاره‌ای جز مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع را نداریم.

وی با اشاره به اقلیم مناسب استان برای استفاده از انرژی خورشیدی و لزوم حمایت و تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این بخش اظهار داشت: سیاست وزارت نیرو حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید مولدهای خورشیدی است و حمایت‌های کافی در راستای حمایت از تولید داخلی از این نوع شرکت‌ها انجام می‌شود.

محمدحسن صباغ‌زادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست، ضمن تشریح فعالیت‌های سیستمی و مدیریتی این شرکت، گزارشی از اقدامات مدیریت استراتژیک، مدیریت دانش، مدیریت پروژه, مهندسی ارزش و وضعیت شبکه‌های انتقال و فوق‌توزیع را ارائه کرد.

صباغ‌زادگان با اشاره به افزایش بیش از ۵۰۰ مگاوات قدرت نصب‌شده نیروگاه‌های استان در دو سال گذشته، قدرت نصب شده نیروگاهی استان را ۲۰۰۰ مگاوات اعلام کرد.

وی همکاری صنایع بزرگ را در طرح ذخیره عملیاتی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: حداکثر همکاری صنایع بزرگ به میزان ۱۲۸ مگاوات بوده که روز ۱۱ مرداد رخ‌داده است.

صباغ‌زادگان در پایان اجرائی شدن احداث بخش ۱۷ مگاواتی خورشیدی حرارتی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد، ایجاد مرکز تحقیقات انرژی خورشیدی در استان و بررسی کسور بیمه از اضافه‌کار کارمندان مشمول صندوق تأمین اجتماعی را خواستار شد.

در این جلسه مدیران شرکت‌های توزیع برق استان، آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب شهری گزارش عملکرد خود را ارائه کردند و خواستار مساعدت وزیر نیرو برای مقابله با چالش‌های پیش رو شدند.

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: