نشست اعضای شورای انسجامبخشی روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد با مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد و با محوریت همفکری در خصوص مدیریت مصرف آب و برق و گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این نشست ضمن قدردانی از همکاری و هم افزایی تمامی بخشهای صنعت آب و برق استان طی سالیان گذشته تاکنون گفت: فرهنگسازی و اطلاعرسانی در شرایط کنونی با چالشهایی روبرو است و لازم است با همفکری مدیران و صاحبنظران روابط عمومی این صنعت، راهکارهایی مناسب برای گذر از این چالشها و اثرگذاری حداکثری در زمینه مدیریت مصرف آب و برق در نظر گرفته شود.
وی همچنین در این نشست با تاکید بر تخصصی کردن برنامههای فرهنگسازی مدیریت مصرف در بسترهای مختلف صنعت، تجاری، کشاورزی و خانگی؛ در خصوص جلب همکاری و فراهم کردن تسهیلات لازم برای فرهنگسازی مدیریت مصرف آب و برق در فضای مجازی و معابر شهری استان، قول مساعد داد.
مجید دهقان دبیر شورای اطلاعرسانی و روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد نیز در این نشست ضمن تشریح شرایط و وضعیت صنعت برق استان و کشور، اقدامات انجامشده و نیازهای این صنعت برای گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۲ و فرهنگسازی اثربخش در این زمینه را تشریح کرد.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات، اطلاعرسانی و فرهنگسازی در حوزه مدیریت مصرف از ضرورتهای قابلاجرا برای ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب و انرژی است؛ هماهنگی، انسجام و همافزایی بیش از پیش روابط عمومیهای دیگر دستگاههای استان را از مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد خواستار شد.
در ادامه این نشست نیز دیگر مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد ضمن تشریح اقدامات انجامشده در حوزه تخصصی دستگاه خود، راهکارهای پیشنهادی برای اثرگذاری و حصول نتیجه بیشتر در این زمینه را بیان کردند و در پایان برنامههای مشترک برای اطلاع رسانی در فضای مجازی و محیط شهری برای اجرا به توافق اعضا رسید.