به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، محمدحسین اعرابی مدیر دفتر استراتژیک و مدیریت بهره وری شرکت با اشاره به اینکه نظام مدیریت دانش یکی از مؤثرترین و رایجترین فنون ارتقای بهرهوری بوده و در کشورهای توسعهیافته جهان مورد بهرهبرداری قرارگرفته است، ادامه داد: پیادهسازی این نظام مدیریتی و ایجاد امکان بهرهگیری از تجارب موفق و ناموفق کارکنان میتواند باعث ارتقاء چشمگیر عملکرد کارکنان یک سازمان شود.
وی تصریح کرد: در این راستا شرکت برق منطقهای یزد از سال ۱۳۸۸ نسبت به استقرار نظام مدیریت دانش در شرکت اقدام نموده و با تشکیل دبیرخانه مدیریت دانش در معاونت هماهنگی شرکت، کمیته راهبردی مدیریت دانش بهمنظور سیاستگذاری و تصویب آییننامهها و دانشهای تائید شده در فرایند ارزیابی و همچنین تعیین نمایندههای دانشی و ارزیابها فعالیت مؤثری داشته است.
اعرابی همچنین گفت: در سال ۱۴۰۰ با یکپارچگی نظام مدیریت دانش با سیستم پیشنهادها و در اولویت قرار گرفتن حل مسائل سازمان، تلاش شده تا شناسایی، خلق، ثبت و کاربست دانش در حوزههای مختلف صورت گرفته و با جذب دانشهای برونسازمانی در راستای حل مسائل سازمان، امکان ایجاد مجموعهای مدون از تجارب داخل و خارج سازمانی فراهم شود.