تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان:جشن تکریم بازنشستگان برق منطقه‌ای یزد برگزار شد

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان:جشن تکریم بازنشستگان برق منطقه‌ای یزد برگزار شد
به مناسبت روز خانواده و تکريم بازنشستگان:جشن تکريم بازنشستگان برق منطقه‌ای یزد برگزار شد

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسم جشن تجلیل از بازنشستگان برق منطقه‌ای یزد با حضور مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، جشن تجلیل پیشکسوتان و بازنشستگان برق منطقه‌ای یزد با حضور مدیرعامل و بازنشستگان این شرکت برگزار شد.
در این مراسم احمد کردستانی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم، جایگاه بازنشستگان را بسیار رفیع و ارزشمند دانست و گفت: بازنشستگان برق منطقه‌ای از اعضای خانواده این صنعت هستند که می‌توانند با رهنمودهای خود این شرکت را به درجات رفیع در خدمتگزاری برسانند.
کردستانی بیان کرد: شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۳۶۷ به دست کارکنانی که بازنشستگان امروز هستند برای خدمت‌رسانی به مردم استان بنا شد و هم‌اکنون‌ این شرکت با وجود ظرفیت‌های فنی و علمی، می‌تواند در کشور نیز اثرگذار باشد.
وی بیان کرد: این ساختار مشارکتی بنا شد تا سال‌ها بدرخشد و هم‌اکنون با جذب نیروهای توانمند و تکیه بر اصول ایمنی در شاخص‌های فنی به جایگاه ارزشمندی رسیده است.
کردستانی تأکید کرد: پیشتازی در بهره‌وری و رتبه‌های برتر مکرر در ارزیابی‌های مختلف، کمترین تلفات شبکه در سال‌های متمادی، بخشی از دستاوردهای ارزشمند شرکت برق منطقه‌ای یزد است.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان اینکه دستاوردهای شرکت به همراه عملکرد صادقانه و مجدانه کارکنان، ظرفیتی را برای توسعه استان بلکه کشور ایجاد کرده است، عنوان کرد: شرکت برق منطقه‌ای یزد توانست زیرساخت صنعت، تولید و اشتغال استان را مستحکم کند و اثرات مثبت اقتصادی آن را در کشور شاهد هستیم.
کردستانی تصریح کرد: موفقیت شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال‌های متمادی حاصل زحمات کارکنان و پشتیبانی خانواده‌های آن‌ها است و ما وظیفه داریم این راه پرافتخار را تداوم ببخشیم و به دنبال نتایج بهتر باشیم که در این مسیر نیازمند تجربیات پیشکسوتان هستیم.
وی افزود: بسیاری از دستورالعمل‌ها با استفاده ایده پیشکسوتان رقم خورده و از شما بازنشستگان صنعت برق استان می‌خواهیم ایده‌ها و نظرات خود را در اختیار شرکت قرار دهید.
گفتنی است: در این جشن با شاخه‌ گل از ورود میهمانان استقبال و با حضور هنرمندان طنز استان به همراه مسابقات شاد و مفرح و طنزپردازی، سخنرانی کارشناس تغذیه و بیان نکات زندگی بهتر با حضور مشاور خانواده؛ برگزار شد.