تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تشکیل کارگروه آموزشی با هدف بهبود عملکرد پست‌های فوق توزیع و انتقال

تشکیل کارگروه آموزشی با هدف بهبود عملکرد پست‌های فوق توزیع و انتقال
به منظور افزایش اثر‌بخشی آموزش و رشد فردی پرسنل نوبت‌کار در پست‌های فوق توزیع و انتقال، امور انتقال و دفتر آموزش این شرکت کارگروه مشترک آموزشی تشکیل دادند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، به منظور افزایش اثر‌بخشی آموزش و رشد فردی پرسنل نوبت‌کار در پست‌های فوق توزیع و انتقال، امور انتقال و دفتر آموزش این شرکت کارگروه مشترک آموزشی تشکیل دادند.

رضا ساده، مدیر امور انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد، با اشاره به اهمیت بهینه‌سازی عملکردها در پست‌های فوق توزیع و انتقال، گفت: پست‌های فوق توزیع و انتقال یک امانت از طرف مردم در دست ما است و با بهبود فرآیندها، می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

وی همچنین به اهمیت آموزش‌های هدفمند برای همکاران نوبت‌کار اشاره و تأکید کرد: این کارکنان با مسئولیت‌های سنگین و استرس‌های مداوم مواجه‌اند و نیاز به آموزش‌های متناسب با شرایط دارند.

اختر ملکی، مدیر دفتر آموزش شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن قدردانی از تشکیل این کارگروه گفت: تشکیل این تیم قوی می‌تواند به تقویت آموزش و توسعه بهره‌برداران کمک کند؛ وی همچنین از طراحی شناسنامه شغل، پکیج نیازسنجی آموزشی بهره‌برداران ایستگاه‌ها، دستورالعمل آموزش پیمانکاران خبر داد و به سایر مولفه‌های توانمندسازی و روشهای نوین یادگیری نیز اشاره نمود.

در پایان مهدی رفیع، کارشناس بهره‌برداری و رابط آموزش امور انتقال مرکز و جنوب، اعلام کرد: جلسات این کارگروه به‌منظور برنامه‌ریزی آموزش و پیگیری استانداردها و نیازهای شغلی بهره‌برداران قرار است هر دو هفته یکبار برگزار شود.

اعضای این کارگروه شامل اختر ملکی، رضا ساده، داریوش دمهری، مهدی رفیع، احسان سرداری نیا، شیردل شیروانی، امیر وحیدی مقدم و رضایی هستند.