تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

سفر یک روزه مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به استان یزد

سفر یک روزه مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به استان یزد
محمد شهرابی فراهانی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و تیم همراه در سفر یک روزه خود به استان یزد مباحث مرتبط با کارکنان ایثارگر و خانواده‌های آنان در صنعت آب و برق

به گزارش شورای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد، محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در سفر به استان یزد، ضمن دیدار با خانواده‌های شهدا و امور ایثارگران صنعت آب و برق در مراسم گرامی‌داشت شهدای جبهه مقاومت و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق یزد حضور یافت.

این مراسم با حضور سردار حسن کریم‌پور فرمانده دوران دفاع مقدس، سردار حسین زارع‌کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، حمید طلایی‌مقدم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیران صنعت آب و برق استان و خانواده‌های شهدا و ایثارگر آب و برق استان برگزار شد.

فرهنگ شهادت به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود

احمد کردستانی، رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد در این مراسم اظهار کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگ تلاش و فرهنگ سرمایه‌گذاری از خود برای نیل به اهداف بلند مدت و مشترک جامعه و مردم است.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و گذشت از خود برای سرنوشت جامعه و مردم اگر در یک جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود، آن جامعه هرگز متوقف نمی‌شود و به عقب برنخواهد گشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان اینکه صنعت برق علی‌رغم دشواری‌های بسیار، عملکردهای خوبی داشته است گفت: وظیفه ما خدمت‌گزاری و انتقال برق به مشترکین است تا برق مورد نیاز تأمین و به مصرف برسد.

کردستانی تصریح کرد: در این شرایط صنعت برق، حائز رتبه‌های خوبی در امر پایداری شده است، کمترین تلفات در حوزه برق، کسب بالاترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی استان، کسب شاخص‌های عملکردی بالا، دبیری چهار استاندارد ملی و .. از دستاوردهای خوب صنعت برق بوده است.

طوفان الاقصی جریان عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بر هم زد

در ادامه نیز محمد شهرابی‌فراهانی؛ مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران، خاطراتی از چند شهید را یادآور شد و اظهار کرد: شهدا نمونه‌های بارز مجاهدان راه خدا هستند و فوز عظیم نصیب آنان شده است.

وی افزود: در شرایطی موضوع فلسطین در جهان رو به فراموشی می‌رفت، عملیات طوفان الاقصی فلسطین را زنده کرد و در پی آن تمام ظرفیت‌های اقتصادی که اسرائیل قصد داشت در منطقه به آن دست یابد را دچار چالش کرد.

شهرابی بیان کرد: موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام شد و به عنوان یک موضوع کلیدی و مهم در جهان اسلام، توانست مباحث عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی با اختلال مواجه کند.

توان نظامی ایران فراتر از حد تصور دشمنان

سخنران ویژه این مراسم سردار کریم‌پور از فرماندهان شاخص دوران دفاع مقدس بود که در این مراسم نکات بسیاری را از قدرت نظامی ایران یادآور شد که تا حد بسیار زیادی روحیه امید، توانایی و قدرت ایران را در این مراسم نشر داد.

سردار کریم پور تاکید کرد: بر اساس فرمایش مقام‌معظم رهبری حرکت درست در مسیر هدف، با تمرکز و تحلیل ریزترین نکات سیاسی در جهان محقق می‌شود.

وی در ادامه به جزئیات نظامی عملیات‌های وعده صادق یک و دو اشاره کرد و گفت: اقتدار نظامی و پیشرفت‌های تسلیحاتی کشور فراتر از حد تصور دشمنان است.

سردار کریم پور تاکید کرد؛ مردم اطمینان داشته باشند کوچکترین تهدید نظامی از خارج از مرزها برای مردم وجود ندارد، چرا که در تمام استان‌ها پایگاه موشکی و نظامی زیر زمینی داریم که تا ۶۰۰ متر زیر زمین هستند.‌

وی گفت: هنوز ایران از امکانات جدید خود برای مقابله با دشمن استفاده نکرده است و عملیات وعده صادق با ظرفیت‌های نظامی کشور مربوط به ۱۳ سال قبل انجام گرفت. لذا توان و قدرت نظامی ایران فراتر از توان نظامی است که در عملیات‌ها به نمایش درآمدند.

 

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق تجلیل شد و از کتاب “غیور مردان سقا” به نویسندگی سمانه الحمدی با حضور سرهنگ حامد حرزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سایر مسئولان و مدیران صنعت آب و برق استان یزد رونمایی به عمل آمد.

در ادامه نیز میز خدمت کارکنان ایثارگر صنعت آب و برق استان یزد با حضور ویژه محمد شهرابی فراهانی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و تیم همراه وی، کارشناسان و مشاورین شرکت‌های مادر تخصصی صنعت آب و برق برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت.

در این میز کارکنان مربوط به حوزه ایثارگران به بیان مشکلات، مسائل و دغدغه‌های خود پرداختند و درخواست‌های خود را به صورت مکتوب به مسئولان ارائه دادند تا در جهت رفع مشکلاتشان دستورات لازم و حمایت‌های خود را ارائه دهند.

همچنین شب گذشته مشاور وزیر و تیم همراه با حض ور در منزل شهید؛ با خانواده شهید صنعت آب و برق استان یزد دیدار و گفت‌وگو داشتند.