تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با مسئولان امور ایثارگران شرکت‌های صنعت آب و برق یزد

نشست مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با مسئولان امور ایثارگران شرکت‌های صنعت آب و برق یزد
نشستی با حضور محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با مدیران عامل و مسئولین امور ایثارگران در شرکت‌های آب و برق استان یزد برگزار شد.

به گزارش شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق استان یزد، در ادامه سفر محمد شهرابی فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به استان یزد نشست مشترکی با حضور مدیران عامل و مسئولان امور ایثارگران در شرکت‌های آب و برق استان برگزار شد.

محمد شهرابی فراهانی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در این نشست با تأکید بر اینکه اقدامات ما در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار کرد: اینکه از خانواده‌های شهدا و ایثارگران خود در جامعه هدفِ کارکنان، تکریم می‌کنیم بزرگترین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تأکید کرد: آنچه که رسالت ما را سنگین‌تر می‌کند این است که مشکلات و گلایه‌های ایثارگران را رفع و رجوع کنیم.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه روش تجلیل از ایثارگران در دستورالعمل ‌هایی توسط وزارت نیرو ارائه شده است گفت: باید تمام دستورالعمل‌ها به موقع و به طور مناسب اجرایی شود و تبدیل وضعیت‌ها نیز به طور منظم انجام شود.

در این نشست مسئولان ایثارگران شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد در ابتدا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های امور ایثارگران در طول یک سال گذشته، به تشریح وضعیت شاغلین ایثارگر در شرکت های خود پرداختند.

ثبت خاطرات ایثارگران، یادواره‌های شهدا، فضاسازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، برپایی میز خدمت، حضور در زنجیره انسانی و … از جمله اقدامات امور ایثارگران شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد بوده است.

همچنین در انتها گزارشی از نحوه فعالیت شرکت‌های حوزه صنعت آب و برق در خصوص سامانه ساجون ارایه شد و پیشنهاد گردید ایثارگران صنعت آب و برق شروع به خاطره نویسی نمایند تا تاریخ و خاطرات این جامعه ارزشی به یادگار و ماندگار بماند.

در پایان این نشست، از مدیران شرکت‌های صنعت آب و برق استان یزد و مسئولان امور ایثارگران صنعت آب و برق توسط مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با لوح تقدیر و اهدای شاخه گل تقدیر به عمل آمد.