تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

جلسه ارزیابی عملکرد GIS با حضور ارزیابان شرکت توانیر

جلسه ارزیابی عملکرد GIS با حضور ارزیابان شرکت توانیر
جلسه ارزيابي عملکرد GIS شركت برق منطقه‌ای یزد با حضور ارزیابان شركت توانير برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، بابیان صنعتی بودن استان یزد و مصرف ۷۰% انرژی برق در صنایع، فعالیت هر چه بهتر و بیشتر درزمینه‌ی GIS را خواستار شد.

محمدحسن صباغ زادگان تهیه‌ی نقشه‌های GIS شبکه‌های انتقال و فوق توزیع و برگزاری دوره‌های آموزشی را از جمله برنامه‌های اجراشده توسط واحد GIS شرکت برق منطقه ای یزد عنوان کرد.

در ادامه، ابوالفضل اسدی، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات این شرکت، با بیان اهداف برنامه‌ریزی‌شده برای به‌روزرسانی و کاربردی کردن مبحث GIS، تصریح کرد: با همکاری واحدهای ذیربط توانسته‌ایم در عملیاتی نمودن و دریافت اطلاعات مربوط به پست‌ها و خطوط انتقال نیرو پیشرو باشیم و امیدواریم روند استقرار GIS در شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز مطلوب ارزیابی شود.

دکتر عبادی مشاور GIS شرکت توانیر، ضمن اشاره به اهمیت GIS در شرایط کنونی، آن را نیاز صنعت برق دانست و بر رفع مشکلات و تنگناهای پیاده‌سازی کامل این سیستم در برق‌های منطقه‌ای با همکاری شرکت توانیر تأکید کرد.

وی هدف از این ارزیابی را شناسایی و تحلیل نقاط قوت و قابل‌بهبود شرکت‌ها، ارائه‌ی راهکارها و پیشنهاد‌های لازم درروند اصلاحی توسعه‌ی GIS در هر شرکت عنوان کرد و محورهای اصلی درزمینه‌ی ارزیابی را: سازماندهی و برنامه‌ریزی GIS در شرکت‌ها، جمع‌آوری و آماده‌سازی داده‌های مکانی و توصیفی پایه‌ی صنعت برق، به‌روزرسانی داده‌های مکانی، طراحی توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزاری GIS، آموزش و فرهنگ‌سازی و عملیاتی نمودن GIS در فعالیت‌های جاری شرکت و رعایت ملاحظات امنیتی آن برشمرد.

جلسه GIS

 

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: