تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

یزد میزبان یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو/ نشست مشاور وزیر نیرو با مدیران صنعت آب و برق استان

یزد میزبان یازدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو/ نشست مشاور وزیر نیرو با مدیران صنعت آب و برق استان

IMG_0006 IMG_0010 IMG_0024

در سومین روز از آذرماه ۹۵  حجت الاسلام علی یزدان پرست مشاور فرهنگی وزیر نیرو به همراه حجت الاسلام قرنفلی معاون وی، طی سفری یک روزه به یزد، در نشستی با مدیران عامل و مسئولان کمیته های برگزاری یازدهمین دوره از مسابقات قرآنی سراسری وزارت نیرو، برنامه ها و مسایل مرتبط با برگزاری این مسابقات را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای این مراسم مهندس صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد و رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان، ضمن اظهار خرسندی از اینکه افتخار و توفیق میزبانی  یازدهمین دوره مسابقات سراسری خانواده بزرگ وزارت نیرو نصیب یزد شده است؛  اظهار امیدواری کرد بتوانیم با تاسی جستن به فرامین الهی و فرمایشات خداوند بی همتا، نور معنویت و سراسر خیر و برکت قرآن را در تمامی عرصه های زندگانی فردی و اجتماعی خود وارد کنیم.

پس از وی، مسئولان کمیته های: اسکان، فنی، تبلیغات، حفاظت، مالی و پشتیبانی و اجرایی، گزارش های خود را در خصوص فعالیت های انجام شده و انجام مقدمات و تمهیدات برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات ارائه نمودند و حاضران در جلسه پیرامون آنها به بحث و بررسی و اظهارنظر پرداختند.

سپس حجت الاسلام یزدان پرست، ضمن بیان فرازهایی از سخنان گهربار پیامبر اکرم(ص)، از این که خداوند کریم حرکت در وادی مقدس قرآن و توفیق میزبانی این دوره را نصیب صنعت آب و برق استان یزد نموده است؛ مایه مباهات و افتخار دانست و از هماهنگی و انسجام مجموعه صنعت آب و برق استان، کمیته های فعال و همه اعضا قدردانی کرد و مردمان یزد را اهل استقامت و بردباری خواند.

مشاور وزیر نیرو همچنین انجام این حرکت معنوی و توفیق این میزبانی توسط یزد را، دلیلی بر خدمات رسانی شایسته شرکت های آب و برق استان در حق مردم بیان کرد و تاکید کرد باید با درایت و شناخت حرکت کنیم و تمام تلاش خود را معطوف داریم تا نهایت صرفه جویی در برگزاری این مسابقات و دیگر مراسم ها انجام پذیرد و به جای صرف هزینه بالاتر، از ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

یزدان پرست همچنین خواست خانواده ها روی بچه ها به صورت ریشه ای به منظور شناخت بیشتر قرآن و آمیخته شدن با روح قرآن سرمایه گذاری کنند و این می تواند آنها را در همه امورات دنیوی و اخروی هدایت گر باشد و در پایان صحبت های خود از خداوند یکتا و قرآن مجید تمنای جزای خیر برای فعالان این عرصه نمود.