تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج اولیه ممیزی شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج اولیه ممیزی شرکت برق منطقه‌ای یزد

y

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد آیین اختتامیه ممیزی شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور ارزیابان شرکت توانیر، مدیرعامل، مدیران و معاونان برق منطقه‌ای یزد در محل سالن کنفرانس معاونت بهره‌برداری این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید ضیاءالدین فخری مدیرکل امور اداری و پشتیبانی شرکت توانیر و سرممیز برنامه ممیزی شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن اظهار این‌که محاسن ممیزی قابل‌انکار نیست؛ ابراز امیدواری کرد: انجام این گونه ممیزی‌ها، می‌تواند در تبادل تجربیات بین شرکت‌های مختلف صنعت برق کشور موثر باشد.

فخری، هدف از اجرای ممیزی را: تبادل تجربیات، حصول اطمینان از اجرای ضوابط و مقررات، بازنگری رویه‌های موجود، ‌شناسایی مواردی که قابلیت بهبود دارند و ایجاد وحدت رویه‌ در اجرای ضوابط و مقررات و چشم انداز شرکت مادر تخصصی توانیر و صنعت برق کشور دانست.

وی از عملکرد تیم ممیزی و وجود هماهنگی بین اعضا اظهار رضایت کرد و با اعلام نتایج اولیه ممیزی افزود: نتایج تکمیلی به طور مفصل، جمع بندی و به شرکت برق منطقه ای یزد در قالب گزارش جامع و کامل ارسال می‌شود.

سپس محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، حضور نمایندگانی از شرکت توانیر و شرکت‌های برق منطقه‌ای سراسر کشور را فرصت خوبی برای بازنگری در رویه‌ها و بهره‌مندی از نظرات آن‌ها در بهبود و ارتقاء فعالیت‌ها برشمرد و افزود: ممیزی، بهره گرفتن از نظرات کارشناسان و مدیران خبره است که می تواند سازمان‌ها را در شناخت و دستیابی به نقاط ضعف و قوت خود، بسیار یاری رساند و انجام ارزیابی می‌تواند موجب پویایی، نشاط سازمانی، افزایش بهره‌وری و استفاده از الگوهای تعالی سازمانی شود.

وی یکی از دلایل مهم بالندگی و پیشرو بودن امروزه صنعت برق کشور، دانش‌محور بودن آن و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد دانست و در ادامه، به ارائه گزارشی کلی از وضعیت صنعت برق استان پرداخت و با اظهار اینکه ۷۰ درصد مصرف انرژی در استان یزد، در بخش صنعت و تولید به کار گرفته می شود؛ تامین برقی مستمر و پایدار را برای مردم و صنایع از افتخارات این شرکت دانست و ضمن اشاره به این که تعامل و همکاری خوب بین صنایع استان و شرکت برق منطقه ای یزد موجب شده است تا رکورد پیک بار تابستان گذشته را، که بیش از ۱۲۳۲مگاوات بوده است به خوبی و بدون خاموشی سپری کنیم؛ یزد را محور و مرکز عظیم تبادل انرژی در مرکز و جنوب شرق کشور دانست.

این مقام مسئول همچنین گفت: صنعتی بودن استان می‌تواند فرصت‌ها و تهدیدهایی را به دنبال داشته باشد و نیاز است این موارد از طریق بهره گیری از نظرات افراد خبره و متخصص شناسایی و چاره اندیشی شود  و تاکید کرد: نتایج هر ممیزی در جلسات کمیته کام شرکت مطرح، بررسی و برنامه بهبود ارائه می‌شود.

شایان ذکر است ممیزی از شرکت برق منطقه‌ای یزد طی دو روز ۲۵ و ۲۶ آبان‌ماه از شاخص‌های عمومی و اختصاصی این شرکت انجام گرفت.‌