تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

انتقال پیک مصرف برق از شب به روز با استفاده گسترده از وسایل سرمایی

انتقال پیک مصرف برق از شب به روز با استفاده گسترده از وسایل سرمایی
جلسه افتتاحیه ارزیابی عملکرد شبکه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور معاون بهره‌برداری، جمعی از مدیران این معاونت و ارزیابان شرکت توانیر برگزار شد.

در این نشست علی‌محمد فتح‌آبادی مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شبکه انتقال و فوق توزیع استان یزد در سال ۹۳، احداث پست اختصاصی فولاد بافق، خطوط پست ۲۳۰ کیلوولت شمال به پست پاک‌نژاد، پست یزد یک به پست یزد دو و پست یزد یک به پست پاک‌نژاد را از مهم‌ترین تازه‌های بهره‌برداری این شرکت در سال جاری برشمرد.

وی رشد نیاز مصرف استان در پیک‌بار تابستان ۹۴ نسبت به سال گذشته را بیش از ۲۱ درصد پیش‌بینی کرد و افزود: با توجه به افزایش شدید دما در سال‌های اخیر پیک‌بار مصرف از ساعات شب به‌ روز منتقل‌شده است که یکى از دلایل انتقال پیک‌بار، استفاده گسترده از وسایل سرمایی است.

در ادامه این جلسه مجتبی داود آبادی سرگروه ارزیاب و معاون بهر برداری برق باختر ارزیابی را امری دوسویه دانست و گفت: هدف اصلی از ارزیابی بهبود مستمر فرآیندهای بهره‌برداری است.

وی با بیان این‌که ارزیابی فرصت خوبی برای تبادل تجربیات است، ابراز امیدواری کرد: اقدامات شاخص و برجسته صورت گرفته در استان یزد به‌صورت سیستماتیک برای استفاده در بحث مدیریت دانش استفاده شود.

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: