تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پایان ارزیابی از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد

پایان ارزیابی از معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد
جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور گروه ارزیابی توانیر، معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و کا

جلسه اختتامیه ارزیابی عملکرد بخش انتقال و فوق توزیع معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور گروه ارزیابی توانیر، معاون بهره‌برداری و جمعی از مدیران و کارشناسان این معاونت برگزار شد.

در این جلسه معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، از تلاش ارزیابان اعزامی از سوی شرکت توانیر که با تعامل سازنده، در مدت‌زمان کوتاه و به‌صورت فشرده، ارزیابی عملکرد سال ۹۳ معاونت بهره‌برداری را انجام داده‌اند، صمیمانه تشکر کرد و ماحصل این ارزیابی‌ها را تقویت عملکردها و انتقال تجربیات بیان نمود.

مهندس میرحسینی با اشاره به این‌که یکی از اقدامات مهم برای ارتقای شاخص‌ها، امر ارزیابی است افزود: توجه به مسائل از نگاه بیرون، انتقال تجربیات و توجه به نکات قابل‌بهبود باعث ارتقای شاخص‌ها است که شرکت برق منطقه‌ای یزد را در وظیفه اصلی و قانونی که بهره‌برداری مطمئن از انرژی برق است موفق‌تر می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات اصلاحی برای مواردی که تیم ارزیابی با دقت نظر خود اعلام کرده‌اند، گفت: جهش فعالیت‌ها در معاونت بهره‌برداری در چند سال اخیر بسیار سریع و چشمگیر بوده و شاخص‌های کاری نیز رشد خوبی داشته است.

در ادامه مهندس داوود آبادی سرگروه تیم ارزیاب و معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای باختر ضمن ابراز رضایت از روند ارزیابی، وجود مدیران، کارشناسان و نیروی انسانی متخصص، توانمند، متعهد و پیگیر را از نقاط قوت شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست.

همچنین در این جلسه اختتامیه آقایان بیاتی، نصیری، جمشیدی و میر قوامی ارزیابان بخش‌های حفاظت و کنترل، تجهیزات پست، خطوط و ستادی، آمادگی خوب اپراتورهای پست‌ها و گروه‌های رولیاژ، تعمیرات، خطوط و عملکرد خوب و رضایت‌بخش پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی را ازجمله نقاط قوت این معاونت دانستند و مواردی که می‌تواند به بهبود و ارتقا شاخص‌ها کمک کند را تشریح کردند.

 

 رابط خبری: عباسعلی ادیبان

 

_MG_3796

نظرها

هیچ نظری موجود نیست

نظر خود را بنویسید



نام:


دیدگاه شما: