تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

حضور مرکز پژوهش‌های خورشیدی برق منطقه‌ای یزد در سه نمایشگاه داخلی

حضور مرکز پژوهش‌های خورشیدی برق منطقه‌ای یزد در سه نمایشگاه داخلی
حضور مرکز پژوهش‌های خورشیدی برق منطقه‌ای یزد در سه نمایشگاه داخلی

 

مرکز پژوهش‌های خورشیدی به نمایندگی از شرکت برق منطقه‌ای یزد در نمایشگاه جانبی سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی برق در پژوهشگاه نیرو حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در مدت سه روز برپایی غرفه که با حضور مدیرعامل این شرکت همراه بود؛ کارکنان مرکز پژوهش‌های خورشیدی به ارائه محصولات خنک‌کننده تماسی (سفال خنک و خنک‌کننده‌های پوشیدنی) به‌عنوان راهکار مکمل خنک‌کاری در جهت کاهش پیک‌بار پرداختند. همچنین میزگردی با عنوان «کاهش سهم ۴۰ ‌درصدی خنک‌کاری در پیک‌بار، با راهکارهای طبیعی مکمل و جایگزین» با حضور غلامرضا لطیف رئیس مرکز توسعه فناوری برق و انرژی پژوهشگاه نیرو، مجید عمیدپور رئیس پژوهشکده انرژی و محیط‌زیست پژوهشگاه نیرو، علیرضا احمدیزدی از دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

امیر شریف یزدی مجری طرح پژوهش‌های خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای یزد در حاشیه این نمایشگاه افزود: استفاده از سفال خنک موردتوجه مسئولان وزارت نیرو و توانیر قرار گرفته و این محصول به چندین واحد تحقیقاتی وزارت نیرو جهت بررسی و ارائه نظرات معرفی‌شده است.

کارشناسان این مرکز همچنین در نمایشگاه جانبی همایش مدیریت منابع آب که در دانشگاه یزد برگزار شد نیز حضور یافتند و به ارائه و ترویج روش‌های پسیو و کم‌هزینه – محصولات خنک‌کننده شخصی به‌ویژه سفال خنک- پرداختند.

همچنین در نمایشگاه صنعت برق ایران که در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد؛ از طرف مرکز پژوهش‌های خورشیدی، غرفه‌ای به‌ منظور معرفی محصولات خنک‌کننده شخصی به‌ویژه سفال خنک برپا شد که مورد استقبال مدیران و کارکنان صنعت برق و شرکت‌های فعال در تولید ادوات برقی و همچنین عموم مردم قرار گرفت.

شایان ذکر است،  صدیقه ببران مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو و رئیس ستاد نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های صنعت آب و برق کشور از مرکز پژوهش‌های خورشیدی شرکت برق منطقه‌ای یزد برای مشارکت در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران تقدیر کرد.