تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار فرهنگی و قرآنی پایگاه شهید سامعی

اخبار فرهنگی و قرآنی پایگاه شهید سامعی
اخبار فرهنگی و قرآنی پایگاه شهید سامعی

برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، نشست هیئت منتظران موعود با سخنرانی حجت‌الاسلام نورالدینی برگزار شد.

حجت‌الاسلام نورالدینی با اشاره به این‌که دشمن از جبهه­های نفوذ، ترور، تحریم، نظامی و فرهنگی برای ساقط کردن و براندازی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند، گفت: در جبهه فرهنگی دشمن تلاش می‌کند شیوه زندگی، اعتقادات مردم را تغییر دهد و آحاد مردم نسبت به سرنوشت انقلاب و اسلام بی‌تفاوت کند.

وی با بیان این‌که هدف دشمنان در فتنه جلوه دادن باطل و سخت کردن تشخیص حق و باطل برای مردم است، افزود: دشمن در فتنه‌ها بر سه محور ایجاد تفرقه، شبهه افکنی و فریب و نیرنگ تمرکز دارد.

حجت‌الاسلام نورالدینی راهکارهای مقابله با فتنه اتحاد امت اسلامی و همدلی و پرهیز از تفرقه‌افکنی، روشنگری و تفهیم کردن موضوعات برای افراد جامعه و هوشیاری داشتن و کسب آگاهی بیشتر برشمرد.

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت گرامیداشت سالروز ۹ دی

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت، روز تجدید میثاق امّت با ولایت و روز حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی‌ماه ۱۳۸۸، با نصب بنر و برپایی نمایشگاهی شامل عکس و پوستر با موضوعات مربوطه، محوطه و سالن شرکت تزئین شد.

پخش آهنگ‌های انقلابی و سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در شرکت، از دیگر برنامه‌های اجراشده به مناسبت این روز بود.

برگزاری پنجاه و هفتمین جلسه تفسیر موضوعی قرآن مجید

حجت‌الاسلام میرحسینی زاده در این جلسه از تفسیر موضوعی قرآن مجید، درباره برکات رویکرد به قرآن و خطرات رویگردانی از قرآن مجید، مباحثی را بیان کرد.

وی با اشاره به حدیث نبوی، شرکت در مجالس و کلاس‌های قرآنی دارای برکات دنیوی و اخروی ذکر کرد و گفت: خوشبختی در زندگی، نجات روز حسرت، هدایت در روز گمراهی و رجحان در میزان قیامت برخی این برکات است.

در ابتدای جلسه زیارت عاشورا توسط آقایان سیدعلی امام و رضا انتظاری قرائت شد.