نشست صمیمی مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد با کارکنان دفتر روابط عمومی در هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد.
در این نشست محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد، روابط عمومی را آیینهای دانست که کلیه فعالیتهای شرکت را منعکس میکند و افزود: انعکاس اخبار در داخل و خارج از سازمان به جامعه و کانونهای هدف از وظایف خطیر روابط عمومی است.
وی نقش روابط عمومی در هر سازمان را اثرگذار برشمرد و تصریح کرد: این که در برخی از فعالیتهای فنی مهندسی بتوانیم مورد توجه سازمان های بالادستی ازجمله وزارت نیرو و توانیر قرار بگیریم و الگویی برای برقهای منطقهای دیگر باشیم؛ نشان از عملکرد مطلوب روابط عمومی در این خصوص است که انعکاس و بازتابی مناسب و به موقع از اخبار و رویدادها در سطح رسانههای استانی و کشوری داشته اند.
همچنین حضور روابط عمومی در تمامی واحدهای شرکت لازم است تداوم داشته باشد و ارزیابی عملکرد روابط عمومی را بهصورت مقطعی و چندماهه نمیتوان بررسی کرد بلکه در مسائل فرهنگی و فرهنگسازی شاید چندین سال نیاز باشد تا عملکرد این واحد مورد ارزیابی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد در پایان سخنان خود، فرهنگسازی در زمینه آداب و تشریفات اداری را یکی دیگر از مسئولیت های مهم روابط عمومی برشمرد.
در ابتدای این نشست نیز مجید دهقان بنادکی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد به تشریح دستاوردهای این دفتر در سال گذشته پرداخت.
وی تهیه عکس و فیلم از ۲۶۰ رویداد و مراسم شرکت در سال۹۷، تهیه بیش از ۲۴۰ خبر و گزارش از فعالیتهای شرکت، ارتباط مستمر با رسانهها ازجمله صداوسیما و ارتباط سازی و تعامل بیشتر با همکاران شاغل در پستهای برق انتقال و فوق توزیع و سایر معاونتها و دفاتر و همچنین ارتباطی مطلوب تر با بازنشستگان را برخی از اقدامات این دفتر در سال ۹۷ ذکر کرد.