تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تشریح عملکرد واحدهای مختلف شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در آمادگی برای انتخابات

تشریح عملکرد واحدهای مختلف شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در آمادگی برای انتخابات
تشریح عملکرد واحدهای مختلف شرکت‌ برق منطقه‌ای یزد در آمادگی برای انتخابات
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد،  انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که شرکت برق منطقه‌ای یزد برای تامین پایداری شبکه، آمادگی کامل را در این زمینه داشت و نیروی انسانی و تجهیزات لازم برق‌رسانی در استان به طور منظم پایش و آماده‌سازی شده بود.
*دفتر حراست و امور محرمانه
 مهدی دهقان کارشناس حفاظت فیزیکی برق منطقه‌ای یزد در خصوص عملکرد حراست پیرامون آمادگی کامل شرکت برای برگزاری انتخابات، گفت: بازدید سرزده از اماکن و تاسیسات شرکت و ارائه گزارش، حضور در ستاد جهت شرایط آماده‌باش و اقدامات مقتضی همچنین ارائه گزارش‌های لازم به مراجع ذی‌صلاح و بازدید از دیسپاچینگ انجام شد.
* امور انتقال
داود خلیلی کارشناس مسئول بهره برداری در مورد آمادگی امور انتقال در روز انتخابات، به برنامه‌ریزی و هماهنگی کامل این امور و همچنین به آماده به کار بودن گروه UM  اشاره کرد و افزود: برای اطمینان بیشتر و افزایش سرعت عمل، در همه پست‌های برق UM ، در روز انتخابات بهره برداران پست مستقر شدند.
وی به آماده به کار بودن به صورت آنکال همکاران خود در امور انتقال اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم برای حضور کارکنان نوبت کارِ  بهره‌بردارِ پست‌ها، برای حضور در رای‌گیری انجام شد.
*واحد دیسپاچینگ
علی رضایی رییس اداره بهره‌برداری دیسپاچینگ RDC، پایداری شبکه فوق‌توزیع و انتقال برق را از رسالت‌های اصلی امور دیسپاچینگ بیان کرد و از آمادگی کامل همکاران خود در روز انتخابات خبر داد.
وی به تعیین نقاط استراتژیک و حساس شبکه برای استقرار گروه‌های عملیاتی واکنش سریع و تعمیرات اشاره کرد و افزود: برای آمادگی کامل‌تر، به کارکنان باتجربه فراخوان داده شد و کارشناسان نوبت‌کار بیشتری به مراکز کنترل دیسپاچینگ اضافه شدند.
وی به حضور نماینده دیسپاچینگ منطقه در فرمانداری به عنوان رابط ستاد انتخابات استان با مرکز دیسپاچینگ اشاره کرد و تعیین سناریوهای بهره‌برداری اضطراری برای جلوگیری از پیامدهای هرگونه حادثه احتمالی در شبکه را از نقاط برجسته فعالیت‌های همکاران خود بیان کرد و افزود: صنایع بزرگ و سایر مشترکین برای مدیریت مصرف در روز انتخابات همکاری خیلی خوبی داشتند.
*دفتر فنی انتقال
محمدحسین کیاست‌فر کارشناس مسئول نظارت بر تعمیرات تجهیزات پست شرکت برق منطقه‌ای یزد در خصوص عملکرد واحد خود در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، بیان کرد: جلسات هماهنگی و آمادگی برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از تاریخ ۴ تیر ماه آغاز و اولین جلسه به منظور حفظ پایداری شبکه برق در ایام گرم سال و تأمین برق کلیه مشترکان به ویژه حوزه‌های اخذ رأی همچنین برنامه‌ریزی برای حفاظت از زیرساخت‌های انتقال انرژی و ارتباطات و پایداری خدمات برگزار شد.
وی افزود: به این منظور اقداماتی همچون لغو همه برنامه‌های تعمیرات و نگهداری و توسعه شبکه در روزهای هفتم و هشتم تیر ماه، استقرار گروه‌های کشیک با کلیه تجهیزات عملیات واکنش سریع مطابق با محل‌های تعیین شده جهت رفع سریع اشکالات احتمالی شبکه، انجام شد.
کیاست‌فر بازدید گروه‌های تعمیرات و نگهداری خط مستقر در منطقه ابرکوه، بافق و هرات به صورت مستمر از خطوط منطقه محل استقرار و حضور کشیک تیم‌های مدیریت معاونت بهره‌برداری و آنکال فنی در روز انتخابات جزو دیگر برنامه‌های اجرا شده برای کسب آمادگی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه بود.
*دفتر فناوری اطلاعات 
هاشم حیدری، رییس گروه فناوری اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای یزد، اقدامات دفتر فناوری اطلاعات در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه ۱۴۰۳را برنامه ریزی برای حضور همکاران در محل کار از ساعت آغاز تا پایان انتخابات و پایش سامانه مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی (SIEM) اعلام کرد.
وی بازدید از اتاق سرور و تست منابع تغذیه برق اضطراری ساختمان ستاد همچنین پایش وضعیت شبکه فیبر نوری ستاد، معاونت بهره‌برداری و سایر ایستگاه‌ها و پایش و مانیتورینگ وضعیت فایروال‌ها و سامانه‌ها، ذخیره‌سازها، ماشین‌های مجازی و تجهیزات پشتیبان‌گیری را از دیگر اقدامات این واحد برشمرد.