تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد: بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از دفتر روابط عمومی این شرکت

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد: بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد از دفتر روابط عمومی این شرکت
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در بازدید از واحد روابط عمومی شرکت، روز ارتباطات و روابط عمومی را به کارکنان این واحد تبریک گفت.

احمد کردستانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی از دفتر روابط عمومی این شرکت بازدید کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این بازدید ضمن تبریک این مناسبت به کارکنان حوزه روابط عمومی، در جلسه‌ای به بررسی چالش‌های پیش روی این واحد و کارکنان آن پرداخت.

کردستانی در این جلسه، روابط عمومی را متعلق به همه ذینفعان و زبان ارتباط بین آن‌ها دانست و گفت: روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان آن است و نقش حیاتی در شفاف‌سازی اطلاعات و ارتقای تصویر شرکت دارد.
این مقام ارشد شرکت برق منطقه‌ای یزد، بر توجه بیشتر به اقدامات و فعالیت‌های کارکنان سازمان تأکید کرد و افزود: شرکت برق منطقه‌ای یزد از مشارکت تمامی کارکنان، حتی کارکنان شرکت‌های مشاور و پیمانکار شکل‌گرفته و این مشارکت از زمان تأسیس شرکت تاکنون وجود داشته است و ما قدردان همه این عزیزان هستیم.
مدیرعامل همچنین خواستار توسعه فعالیت‌های مربوط به اطلاع‌رسانی خدمات همکاران، به‌خصوص کارکنان عملیاتی و اجرایی در همه سطوح سازمان شد و بیان کرد: کارکنان روابط عمومی که اهتمام زیادی به انعکاس فعالیت‌های سایر بخش‌های سازمان دارند، در بیشتر مواقع خودشان در پشت‌صحنه هستند و دیده نمی‌شوند.
وی با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه این کارکنان، افزود: کارکنان روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد تاکنون خوش درخشیده‌اند و گواه آن، رتبه‌های برتری است که در چندین سال متوالی کسب نموده‌اند.
کردستانی بر تولید خبرهای فنی سازمان تأکید کرد و داشتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ها را از انتظارات مسئولان دولت برشمرد.
مدیرعامل شرکت، اقدامات انجام‌شده در حوزه کتاب‌خوانی را بسیار ارزشمند دانست و خواستار بسط این فعالیت به سایر شهرستان‌ها شد.
در پایان، مدیرعامل تقویم زمانی و کاری روابط عمومی با لحاظ الزامات و نیازمندی‌های اجرای آن را خواستار شد و از کارکنان روابط عمومی خواست تا باانگیزه و همت بیشتری در جهت ارتقای کیفیت ارتباطات شرکت تلاش کنند.
*** دغدغه روابط عمومی عدم توازن بین مسئولیت و اختیار
مجید دهقان، مدیر روابط عمومی شرکت، با اشاره به حضور مدیرعامل در دفتر روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، این اقدام را نشان از توجه خاص به انگیزه بخشی کارکنان دانست و اظهار امیدواری کرد: با تداوم این نگرش، اثربخشی فعالیت‌های روابط عمومی افزایش یابد.
وی همچنین عدم توازن بین مسئولیت و اختیار در فعالیت‌های حوزه روابط عمومی را یکی از مشکلات اساسی برشمرد و حرکت به‌سوی ایجاد این توازن را از راهکارهای بهبود در عملکرد روابط عمومی بیان کرد.
دهقان، با اشاره به دستاوردهای دفتر روابط عمومی در ارزیابی‌های انجام‌شده توسط وزارت نیرو، همت و تلاش کارکنان را دست‌مایه اصلی دستاوردها بیان کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به لزوم افزایش تعامل روابط عمومی با سایر واحدها تأکید و عنوان کرد: درصورتی‌که این تعامل توسعه یابد یقیناً بر بهبود عملکرد و ارتقای تصویر شرکت اثرگذار خواهد بود.
لازم به ذکر است: در ادامه این نشست سایر کارکنان روابط عمومی به بیان الزامات موردنیاز و حمایت‌های لازم برای بهبود عملکرد و انجام مطلوب فعالیت‌ها تأکید کردند.