تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

برگزاری اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد
برگزاری اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

مراسم اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه ای یزد که از ۱۶ اردیبهشت درحوزه‌های مختلف از جمله ستادی و میدانی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در مراسم اختتامیه ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری که با حضور سرارزیاب از شرکت توانیر، ارزیاب بررسی پروژه‌های گذر از پیک بار سال جاری، ارزیابان برق‌های منطقه‌ای خراسان، سیستان وبلوچستان، هرمزگان و آذربایجان، احمد کردستانی سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد، علی‌محمد فتح‌آبادی معاون بهره‌برداری و مدیران و روسای گروه‌های معاونت بهره‌برداری برگزار شد؛ سرپرست شرکت برق، با بیان اینکه استفاده از دانش ارزیابان برای ما ارزشمند و عامل افزایش کیفیت و بهره‌وری است؛ بهبود مستمر و وجود فرآیندهای قابل کنترل و استفاده از نقطه نظرات ارزیابان را عامل مهمی برای دستیابی به این مهم عنوان نمود.
سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد با تقدیر از ارزیابان برق منطقه‌ای یزد، گفت: با توجه به کوتاهی زمان و فشردگی ارزیابی در بخش‌های مختلف، ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری به‌خوبی انجام و دستاوردهای همکارانم در شرکت برق منطقه‌ای یزد به نحو مطلوب ارائه شد.
وی با بیان اینکه اجرای نتایج این ارزیابی در اولویت شرکت برق منطقه‌ای یزد خواهد بود، اظهارداشت: استمرار ارتباط با ارزیابان و کسب نظرات آنها در سرعت رفع ایرادات موثر خواهد بود.
محمدابراهیم رمضانی ارزیاب ارشد این تیم باتشریح اقدامات انجام شده، با اشاره به نقاط قوت این ارزیابی، آرشیو فنی منظم و منسجم شرکت برق منطقه‌ای یزد را از نقاط قوت این ارزیابی دانست و گفت: به کارگیری افراد متخصص و دستورالعمل مناسب یکی از شاخص‌های برتر در برق منطقه‌ای یزد است.
*ارزیابی عملکرد به مثابه دوره آموزشی وتبادل تجربه
علی‌محمد فتح‌آبادی معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز با تشریح روند انتخاب پست‌ها و خطوط فوق‌توزیع و انتقال در ارزیابی امسال، به ارزیابی ۴ پست برق از جمله پست‌های ۱۳۲ کیلوولت بافق،۶۳ کیلوولت پاکنژاد، ۴۰۰ کیلوولت یزد۲ و ۲۳۰ کیلوولت رستاق اشاره کرد و گفت: در این ارزیابی از خطوط فوق‌توزیع شهید سامعی- غرب و انتقال یزد یک- تابان بازدید شد.
وی ارزش ارزیابی‌ها را به اندازه دوره آموزشی تخصصی و تبادل تجربه دانست و گفت: ارزیابی‌های دوره‌ای سطح دانش را در همکاران به روز و تقویت می‌کند.

* اجرای نتایج ارزیابی در فرآیند اجرایی شرکت
محمدحسن فرهمندنیا دبیر ارزیابی عملکرد معاونت بهره‌برداری، گفت: ارزیابی از تاریخ ۱۶ ام تا ۱۹ ام اردیبشهت‌ماه در دو حوزه ستادی و میدانی با معیارهای ۱۲گانه و با۶۴ زیر معیار، شامل مطالعات و محاسبات شبکه، محاسبات و مطالعات بار و انرژی، برنامه‌ریزی تعمیرات و بازدیدها، خروجی‌ها و آمار و اطلاعات دیسپاچینگ، آموزش، بهره‌برداری، ایمنی، اصلاح و بهینه‌سازی، مدیریت اسناد، حفاظت، آرشیو اسناد و انبار انجام شد.
وی همچنین ارزیابی در حوزه میدانی شامل بهره‌برداری، تجهیزات پست، حفاظت و کنترل، خطوط انتقال و فوق‌توزیع را از محورهای ارزیابی در حوزه میدانی عنوان کرد و افزود: در این ارزیابی پروژه‌های ذیل۱۸۰ اقدام گذر از پیک بار سال جاری شامل افزایش ظرفیت بانک‌های خازنی پست‌های ابرکوه، تفت و سریزد، کنترل‌پذیری فیدرهای ۲۰ کیلوولت و کنترل هوشمند مشترکین بزرگ، پروژه‌های خلاقیت، نوآوری و ابتکارات دفاتر و امور، پروژه‌های پایان یافته و اقدامات صورت گرفته در خصوص نقاط قابل بهبود ارزیابی عملکرد سال قبل معاونت بهره‌برداری؛ مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.