تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بیست و هشتمین کارگروه بازیابی شبکه یزد برگزار شد

بیست و هشتمین کارگروه بازیابی شبکه یزد برگزار شد
بیست و هشتمين کارگروه بازیابی شبکه یزد با حضور رئیس گروه هماهنگی و نظارت بر عملیات بازیابی شبکه سراسری برگزار شد.

بیست و هشتمین کارگروه بازیابی شبکه یزد با حضور رئیس گروه هماهنگی و نظارت بر عملیات بازیابی شبکه سراسری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، رضی مسئول بازیابی شبکه منطقه یزد از برگزاری بیست و هشتمین جلسه کارگروه بازیابی شبکه منطقه یزد، با حضور حمیدرضا فیروزی رئیس گروه هماهنگی و نظارت بر عملیات بازیابی شبکه سراسری، علی‌محمد فتح‌آبادی معاون بهره‌برداری شرکت و سایر مدیران معاونت بهره‌برداری در محل اتاق مدیریت بحران دیسپاچینگ منطقه یزد، خبر داد.
رئیس گروه هماهنگی و نظارت بر عملیات بازیابی شبکه سراسری، در این جلسه تبیین اهمیت و الزامات شبکه در اصول مهندسی بازیابی و همچنین نقش امورها و معاونت‌های مختلف در شرایط فروپاشی شبکه را مهم تلقی کرد.
فیروزی نقش مؤثر دیسپاچینگ منطقه یزد در ارتقای امر بازیابی به سطح کیفی مناسب در کشور را مورد تقدیر قرارداد و اظهار داشت: برگزاری آموزش‌های ویژه و بالا بردن سطح مهارت و انگیزه افراد مذکور برای بهبود کیفیت امر مهندسی بازیابی، مورد تأکید است.
در ادامه، معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن خیرمقدم به حضور رئیس گروه هماهنگی و نظارت بر عملیات بازیابی شبکه سراسری و تشکر از برگزاری دوره آموزشی بازیابی شبکه، با اشاره به اجتناب‌ناپذیری خاموشی جزئی و یا سراسری شبکه‌های برق، بیان کرد: موضوع بازیابی شبکه‌های برق امری مهم و آشنایی با آن برای همه بهره‌برداران شبکه و کسب مهارت در آن برای دست‌اندرکاران صنعت برق امری ضروری است؛ همچنین بر استمرار تبادل اطلاعات برای پیشرفت و توسعه امر بازیابی در منطقه یزد تأکید نمود.
گفتنی است: در این جلسه نسبت به بررسی نحوه اجرای روش‌های اجرایی بازیابی، زیرساخت‌ها، همچنین راهکارهای ایجاد نیروگاه خود راه‌انداز در منطقه یزد با توجه به معماری شبکه سراسری و منطقه، تبادل نظر شد.