تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

چهره به چهره با کتاب در برق یزد

چهره به چهره با کتاب در برق یزد
دبیر کارگروه کتاب‌خوانی شرکت برق منطقه‌ای یزد از دعوت حضوری و چهره به چهره همکاران خود برای مشارکت در پویش و مسابقه کتاب‌خوانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد اعضای کارگروه کتاب‌خوانی با مراجعه به محل کار همکاران شاغل در معاونت بهره‌برداری و ساختمان ستادی؛ به گفتگو در خصوص فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آگاهی محور تدوین‌شده توسط این کارگروه پرداختند.

سید حسن موسوی دبیر کارگروه کتاب‌خوانی شرکت نیز در این خصوص اظهار داشت: در سال‌های اخیر به دلیل عدم تناسب فضای موردنیاز حجم بالای کتاب‌ها و فضای فیزیکی محدود؛ مراجعه و حضور همکاران در کتابخانه کاهش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد:‌ ازاین‌رو پس از اتمام برنامه‌های هفته کتاب، دیدارهای کتاب محور به‌منظور دعوت رسمی همکاران به پویش‌های کتاب‌خوانی و مسابقه معرفی کتاب صنعت آب و برق استان، پشتیبانی فنی از ثبت‌نام کنندگان و همچنین دعوت از همکاران به تولید پادکست آغاز و نظرات همکاران برای تداوم اقدامات آگاهی محور دریافت شد.

گفتنی است امیر وحیدی مقدم و سید حسن موسوی اجراکنندگان طرح چهره به چهره با کتاب در شرکت برق منطقه‌ای یزد هستند و مراجعه به ایستگاه‌های فوق توزیع و انتقال برای دوره‌های آتی دعوت به کتاب‌خوانی در دستور کار قرار دارد.