تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پایان کار نخستین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد با استقبال مناسب همکاران این صنعت

پایان کار نخستین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد با استقبال مناسب همکاران این صنعت
آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد در هفته دوم اسفندماه 1401 برگزار شد.

به گزارش شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان یزد، در این مراسم که با حضور محمد محسن رفیعی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، علی حکیمیان معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران عامل صنعت آب و برق و فعالان کتاب‌خوانی یزد برگزار شد، ابوالفضل اسدی، رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از استقبال مناسب همکاران آب و برق از این رویداد قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: پویش کتاب‌خوانی باهدف ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط سازمانی و توانمندسازی خانواده‌ها، از دو سال قبل در شرکت برق منطقه‌ای یزد راه‌اندازی شد و امسال برای نخستین بار این پویش با استقبال مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان یزد، به‌صورت یکپارچه و با استقبالی بی‌نظیر به سرانجام رسید.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌خوانی تنها بخشی از راه‌های افزایش توانمندی، دانایی و نشاط فردی است، افزود: حوزه‌های مختلف مطالعاتی و هنری بسته به علایق افراد علاوه بر افزایش دانایی و پر کردن مناسب اوقات فراغت، موجب ایجاد آرامش و افزایش کیفیت زندگی خانواده‌ها خواهد شد.

اسدی افزود: لازم است از همدلی، حمایت و حضور مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد و همچنین همکاران روابط عمومی و شورای فرهنگی این صنعت به‌پاس زحمات انجام‌شده و برگزاری این رویداد قدردانی کنیم.

مجید دهقان دبیر شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق استان نیز در ادامه این نشست گفت: این رویداد به‌عنوان یک اقدام فرهنگی خاص در نشست انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق کلید خورد و خوشبختانه مدیران این صنعت به کتاب‌خوانی به‌عنوان یک فعالیت ویژه فرهنگی نگاه کردند.

وی ادامه داد: برای اجرای هرچه بهتر رویداد کتاب‌خوانی از تجربه دوساله برق منطقه‌ای یزد در این زمینه استفاده شد و مسابقه معرفی کتاب راه‌اندازی و کارگروه اجرایی با حضور مدیران روابط عمومی و مسئولین فرهنگی صنعت آب و برق برای تصمیم‌گیری در این رویداد شکل گرفت.

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد در تشریح فرایند ایجاد ساختار و بدنه موردنیاز برگزاری این رویداد یادآور شد: بر اساس ارزیابی کمیته‌های داوری داخل شرکت‌ها، اثرهای ارسالی در این کمیته‌ها بررسی و آثار اول تا سوم استانی و آثار برگزیده هر شرکت انتخاب شدند.

وی تأکید کرد: با شکل‌گیری یک کار تیمی منسجم در این رویداد، شاهد یک الگوی مناسب در صنعت آب و برق بودیم و قدردان همکاران دست‌اندرکار و شرکت‌کنندگان رویداد هستیم.

دهقان با اشاره به اینکه تقسیم‌بندی شرکت‌کنندگان در گروه‌هایی شامل همکاران صنعت آب و برق، همسران و فرزندان همکار شکل‌گرفته است، افزود: در این رویداد ۲۳۲ نفر شرکت‌کننده داشتیم که با احتساب اعضای کمیته‌های اجرایی رویداد مذکور، این تعداد به ۲۵۵ نفر می‌رسد.

وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص استقبال بیش‌ازپیش از این رویداد در ادوار آینده، خاطرنشان کرد: در نخستین دوره مسابقه معرفی کتاب صنعت آب و برق یزد، ۱۶۶ نفر از شرکت برق منطقه‌ای، ۳۶ نفر از شرکت آب منطقه‌ای، ۱۲ نفر از شرکت توزیع نیروی برق، ۱۲ نفر از شرکت آب و فاضلاب و ۶ نفر از شرکت مدیریت تولید برق یزد مشارکت داشتند.

در ادامه این مراسم و در بخش تقدیر از برگزیدگان نخستین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد در رده همکاران، مریم زارع و امیر وحیدی مقدم از شرکت برق منطقه‌ای یزد مقام برتر مشترک، وحید دهقان بهابادی از برق منطقه‌ای یزد و فاطمه فتاحی از توزیع نیروی برق مقام برگزیده، تقوی کولیوند از آب منطقه‌ای،نوید رضا الوان ساز از مدیریت تولید برق یزد و نعیمه خضری از آب و فاضلاب یزد مقام شایسته تقدیر را کسب کردند.

از میان فرزندان همکار رده سنی ۷ تا ۱۰ سال نیز مرسانا وحیدی مقدم و متین دهقان رتبه برتر، شهریار حاتمی و بهناز وطنخواه رتبه برگزیده و پریسا طیب زاده، سیده آیلین آقایی و نرگس آراسته مقام شایسته تقدیر را از آن خود کردند.

همچنین در رده سنی ۱۱ تا ۱۴ سال فرزندان همکار فاطمه السادات المدرسی و ریحانه سعادت مقام برتر، پریا نوردی و زهرا سادات حسینی مقام برگزیده و فاطمه طیب زاده، نسرین و نسترن منصوری و بهزاد شایان اصل نیز مقام شایسته تقدیر مشترک را کسب کردند.

در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال نیز عمادالدین فتح‌آبادی و یگانه سعادت مقام برتر، پریسا کرباسی و نگار زارع مقام برگزیده و سید رضا حیدری، زهرا شطرنجی و امیرعلی خبیری مقام مشترک شایسته تقدیر را به دست آوردند.

از میان همسران همکار شرکت‌کننده در این مسابقه نیز مائده عباسی و مرضیه جعفری مقام برتر، فاطمه آخوندزاده و نوید برزگری مقام برتر و سید مهدی آقایی میبدی، نرگس فتوحی و حسن رضائیان نیز مقام شایسته تقدیر را از آن خود کردند.