تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پذیرش مقاله همکاران واحد GIS برق منطقه‌ای یزد در همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳

پذیرش مقاله همکاران واحد GIS برق منطقه‌ای یزد در همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳
پذیرش مقاله همکاران واحد GIS برق منطقه‌ای یزد در همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک 1403

مقاله همکاران واحد GIS شرکت برق منطقه‌ای یزد در بیست و هشتمین همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳در محل سازمان نقشه‌برداری کشور، برگزیده اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، بیست و هشتمین همایش مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی ژئوماتیک ۱۴۰۳ در محل سازمان نقشه‌برداری کشور با حضور اساتید، متخصصان و شرکت‌های فعال در زمینه علوم مکانی و مهندسی نقشه‌برداری برگزار شد.

در این همایش مقاله تهیه شده توسط مهدیه رضائیان، حسن صالحی وزیری و ابوالفضل اطهری از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد با موضوع ” پایش نیمه‌خودکار در نظارت بر حریم خطوط انتقال و فوق توزیع برق استان یزد با استفاده از آنالیز تصاویر راداری، مطالعه موردی منطقه بلوار جمهوری” پذیرفته شده و ارائه شد‌.

گفتنی است: این همایش در محورهایی ازجمله ژئودزی و ژئودینامیک، فتوگرامتری و سنجش ‌از دور (پهپاد، سامانه‌های پویای تولید و به‌روزرسانی نقشه و اطلاعات مکانی)، سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعات مکانی (GIS&SDI)، فناوری‌های نوین در حوزه اطلاعات مکانی و کاربرد اطلاعات مکانی با هدف نمایش دستاوردهای علمی کشور در حوزه اطلاعات مکانی و صدور خدمات مهندسی به کشورهای منطقه برگزار شد.