تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تشریح عملکرد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۲

تشریح عملکرد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۲
تشریح عملکرد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، مهدی رضائی معاون مالی و پشتیبانی این شرکت به تشریح عملکرد امور مالی و ذیحسابی در سال ۱۴۰۲پرداخت و گفت: صورت‌های مالی طبق استانداردهای حسابداری تهیه و اظهار نظر مقبول برای گزارش حسابرسی اخذ گردید و بدهی مربوط به پرونده‌های مالیات بر ارزش افزوده هر ۴ دوره مالیاتی سال ۱۴۰۰ قطعی و تسویه حساب گردید و بدین ترتیب پرونده مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ بسته شد.
رضائی در ادامه، عملکرد امور تدارکات و قراردادها را تشریح کرد و افزود: ۲۱ مورد مناقصه با تشکیل ۷۸ جلسه کمیسیون و ۸۴ مورد استعلام برگزار شد که منجر به عقد ۱۰۵ مورد قرارداد با مجموع مبلغ ۴،۸۳۹ میلیارد ریال گردید. به روز رسانی نرم‌افزار قراردادها در بستر BPMS، اجرای مباحث کلیدی مرتبط با تهاتر مطالبات تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت، جانشین پروری، توسعه شغلی، غنی سازی شغلی و گردش شغلی از دیگر اقدامات بود. همچنین برای پشتیبانی از اجرای به موقع و کم هزینه پروژه‌های شرکت، در حوزه انبارداری ۱۰۰۶ حواله انبار، ۴۴۳ رسید انبار و ۳۴۵ مستند برگشت کالا به انبار صادر گردیده است.
وی با تشریح عملکرد اداره نظارت بر خدمات، از مهمترین و موثرترین اقدامات انجام شده در این اداره، به تعویض و اصلاح لوله و اتصالات سیستم آب سرد و گرم ساختمان‌ ستاد مرکزی، استفاده از کارت تنخواه‌گردان حساب متمرکز برای کلیه خریدهای کارپردازی، اخذ گواهینامه‌های مورد نیاز از جمله معاینه فنی ساختمان و مدیریت پسماند و همچنین الکترونیکی شدن فرآیند درخواست‌های بلیط، اسکان و سالن جلسات اشاره نمود.