تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد: مشارکت مردم عامل توسعه پایدار است

سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد: مشارکت مردم عامل توسعه پایدار است
سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد: مشارکت مردم عامل توسعه پایدار است

سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد در نشست هم اندیشی و آشنایی با صنعت برق و فعالیت های انجام شده در حوزه مردمی سازی در شرکت برق منطقه‌ای یزد، بر مشارکت به عنوان عامل توسعه پایدار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، نشست هم اندیشی و آشنایی با صنعت برق و فعالیت های انجام شده در حوزه مردمی سازی در شرکت برق منطقه‌ای یزد، با حضور احمد کردستانی سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد، مشهدی بافان دستیار مردمی سازی معاونت عمرانی استانداری یزد و نماینده سایر دستگاه های عمرانی و خدمت رسان در محل معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.
کردستانی در این نشست ضمن گرامیداشت روز کار و کارگر و احترام به مقام کارگر همچنین گرامیداشت صنعت برق بر خدمت به مردم به عنوان بالاترین افتخار تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با درایت خود سال جدید را به مشارکت مردمی گره زدند و این فرصت باید در کشور غنیمت شمرده شود.
وی با اشاره به اینکه تکامل و شکوفایی و بهبود با حضور جماعت و مشارکت مردم رقم می‌خورد، عنوان کرد: توسعه کافی نیست و مکمل آن توسعه پایدار است که این مهم جز با حضور و مشارکت مردمی رخ نمی‌دهد.
کردستانی مشارکت را عامل سود همگانی دانست و گفت: فاصله طبقاتی در مشارکت مردمی کم خواهد شد و پیش زمینه آن نیاز سنجی در جامعه و استفاده از ظرفیت دانش نخبگان و همه سرمایه های انسانی است.
سرپرست شرکت برق منطقه‌ای ضمن بیان اینکه شرکت برق منطقه ای یزد سال‌ها کمترین تلفات شبکه ای را در کشور داشته است، تصریح کرد: ایمنی افراد و کارگران برق و ایمنی خطوط برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی در خصوص پیک بار سال ۱۴۰۲، با قدردانی از همکاری سازمان صمت یزد عنوان کرد: سال گذشته با مشارکت خوب و کم نظیر وزارت نیرو و وزارت صمت توانستیم با موفقیت از پیک بار مصرف برق عبور کنیم همچنین قرارداد ۹۷۶ مگاوات سرمایه‌گذاری نیروگاه خورشیدی در استان یزد برای اجرا در سال‌های آینده بسته شده است همچنین ۲۱ پروژه با مشارکت مردمی در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان انجام شد.
در ادامه برخی اقدامات انجام شده در حفاظت از تاسیسات صنعت برق با کمک و همراهی مردم، توسط ناصر زارع رییس گروه حفاظت فیزیکی برق منطقه‌ای یزد تشریح شد.

**** مشارکت مردمی و بخش خصوصی صنعت برق در شرکت برق منطقه‌ای یزد
محمد مهدی زینیا، مشاور جوان و دستیار مردمی سازی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست با تاکید بر جلب مشارکت مردمی عنوان کرد: شرکت برق منطقه ای یزد تاکنون توفیق استفاده از مشارکت مردمی و بخش خصوصی را در بسیاری از موارد داشته است.
وی گفت: جلب مشارکت مردمی در شرکت برق منطقه‌ای یزد به دو بخش عمومی همچنین خصوصی و تخصصی تقسیم بندی می شود در این خصوص دفتر حقوقی شرکت برق منطقه‌ای در حوزه حفاظت از حریم خطوط، اقدامات فرهنگ‌سازی عمومی را اجرایی نمود‌.
گفتنی است: حاضرین در این نشست در پایان از پست برق ۴۰۰ کیلو ولتی یزد یک بازدید کردند.