تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

هفتمین کارگروه مدیریت مصرف برق استان یزد تشکیل شد

هفتمین کارگروه مدیریت مصرف برق استان یزد تشکیل شد
هفتمین کارگروه مدیریت مصرف برق استان یزد تشکیل شد

هفتمین کارگروه مدیریت مصرف در شرایط پیک بار برق در برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، هفتمین کارگروه مدیریت مصرف برق استان یزد با موضوعات وضعیت شبکه برق کشور و استان و روند تغییرات دما و اجرای برنامه مدیریت مصرف برق مشترکین بزرگ، برنامه‌های مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف پیگیری موارد مرتبط در مورد نیروگاه‌های خود تامین صنایع و بازنگری سهمیه‌های صنعت و بسته اضطراری مدیریت مصرف تابستان برگزار شد.
هماهنگی و تسریع در اتصال به شبکه و اتصال به خط لوله گاز واحد گازی نیروگاه خود تامین چادرملو نیز از دیگر موضوعات این کارگروه بود‌.
در این نشست مصوب شد، با توجه به اعلام شرایط اضطرار مدیریت مصرف تابستان ۱۴۰۳ نحوه مدیریت مصرف در صنایع و مشترکین شرکت برق منطقه‌ای و شرکت توزیع به گونه‌ای باشد که تعادل برقرار شده و بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای تمامی مشترکان بالای ۲ مگاوات با پیگیری شرکت توزیع نیروی برق و برق منطقه‌ای یزد اقدام شود.
همچنین برنامه‌ریزی برای مدیریت‌بار اضطراری در راستای معیار استاندارد مصرف انرژی، استفاده از مولدهای خود تامین صنایع و دیزل‌های ادارات، سازمان‌ها و تامین سوخت گازوئیل مولدها و پیگیری اجرای دقیق سهمیه‌ها با صنایع دارای تخطی از سهمیه ابلاغی مدیریت بار استان با پیگیری سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان از مصوبات این کارگروه بود.