تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

جشنواره فرهنگی تفریحی خانواده بانشاط برگزار شد

جشنواره فرهنگی تفریحی خانواده بانشاط برگزار شد
جشنواره فرهنگی تفریحی خانواده بانشاط برگزار شد

جشنواره فرهنگی تفریحی خانواده بانشاط ویژه همکاران و خانواده‌های همکاران شرکت برق منطقه‌ای یزد و با حضور مدیرعامل،‌ معاون منابع انسانی و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این مراسم که به همت پایگاه بسیج اداری شهید سامعی و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و افزود: امروزه نیز مانند سالیان جنگ تحمیلی،‌ همکاران ما در صنعت برق استان یزد، به‌صورت جدی و با ازخودگذشتگی در تلاش‌اند تا خدمت‌گزار مردمان این مرزوبوم بوده و برق مطمئن استان و کشور را تأمین نمایند.

وی همچنین با تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر و دهه کرامت، افزود: یکی از ثروت‌های اصلی هر جامعه جوانان آن جامعه هستند و اگر به جوانی جمعیت توجه نشود؛ علاوه بر پیری جمعیت، آن جامعه در آینده نیز دچار چالش‌های بسیاری ازجمله کمبود سرمایه انسانی و نیروی کار مواجه خواهد شد. لذا باید با توجه به موضوع مهم و حیاتی جوانی جمعیت و فرزند آوری، مقدماتی فراهم شود تا بتوانیم علاوه بر حفظ نشاط و شادمانی جامعه، جوانانی را تربیت کنیم که پیشرفت روزافزون کشورمان را در عرصه‌های مختلف شاهد باشیم.

اسدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در تابستان سال گذشته در خصوص مدیریت بار و گذر موفق از پیک‌بار، برنامه‌های تشویقی وزارت نیرو در خصوص مدیریت مصرف برق در تابستان ۱۴۰۲ را تشریح کرد و خواهان توجه ویژه همکاران و خانواده همکاران خود به مصرف بهینه انرژی در این ایام شد.

برپایی غرفه نمایشگاه کسب‌وکارهای خانگی، اجرای نمایش طنز، برگزاری مسابقه بین فرزندان همکار، تقدیر از همکاران فعال در زمینه فرزندآوری و حضور خادمین حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های جشنواره خانواده بانشاط بود.