به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، این رویداد ویژه فرزندان کارکنان شرکت برق منطقهای یزد در قالب بازی و مسابقه طراحی و تدوینشده و به همت امور زنان و خانواده، دفتر مدیریت مصرف و دفتر روابط عمومی شرکت به اجرا درآمد.
ابوالفضل اسدی مدیرعامل برق منطقهای یزد در حاشیه این مراسم گفت: راهحل مدیریت مصرف آب و انرژی، تربیت نسلی مسئولیتپذیر است که در این رویداد آزمایشی تلاش شد تا در یک فضای مفرح، کاهش مصرف بدون کاهش کیفیت زندگی را به فرزندان بیاموزیم.
خدیجه یاوری مشاور امور بانوان مدیرعامل شرکت و دبیر جشنواره نورا نیز ضمن ارائه توضیحات لازم، از عقد تفاهمنامه همکاری بین شرکت برق منطقهای یزد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیندهای نزدیک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا با ایجاد فضاهای اینچنینی؛ مدیریت مصرف را در بین خانوادهها نهادینه کنیم.
مار و پله، یوگای خنده، اوریگامی، مدرسه انرژی، رخت آمپر، پرتاب مصرف، نقاشی، سفالگری و شیطونک برخی از بازیها و سرگرمیهای طراحیشده در این جشنواره بود که در هر یک از آنها، اصول مصرف صحیح انرژی و استفاده درست از وسایل برقی با روش بازی و سرگرمی به فرزندان کارکنان شرکت برق منطقهای یزد آموزش داده شد.
لازم به ذکر است طراحی بازیها و کارگاههای این رویداد، توسط کارکنان شرکت برق منطقهای یزد ازجمله خدیجه یاوری و امیر وحیدی مقدم انجام شده است.
گفتنی است بالغ بر ۶۰ نفر از فرزندان کارکنان شرکت برق منطقهای یزد با ارسال آثار خود شامل تصویر، فیلم و نقاشی، در پیش رویداد این جشنواره شرکت کردند که این افراد به همراه خانوادههایشان در جشنواره نورا دعوت به عمل آمد.