تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در شرکت برق منطقه‌ای یزد پر رونق تر از گذشته

دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در شرکت برق منطقه‌ای یزد پر رونق تر از گذشته
دوره‌های آموزشی اوقات فراغت در شرکت برق منطقه‌ای یزد پر رونق تر از گذشته

به گزارش روابط ‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ سیدرضا حسینی، معاون منابع انسانی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در خصوص فعالیتهای حوزه اوقات فراغت فرزندان کارکنان بیان کرد: تعداد ۱۰۰ نفر دختر و ۱۰۰ نفر پسر از فرزندان کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد در تابستان امسال برای گذران اوقات‌ فراغت در دوره‌های تعریف شده از سوی این شرکت ثبت نام کردند و استقبال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی متنوعی با تدریس مربیان با تجربه استان طرح ریزی شده است، افزود:
این کلاس‌ها در حوزه‌های فن بیان، قرآنی، بازی فکری، مهارتی و ورزشی مانند بدمینتون، فوتسال، شنا و والیبال، نقاشی و مکالمه زبان انگلیسی برگزار می‌شود.
حسینی در خصوص مربیان این دوره‌های آموزشی، توضیح داد: مربیان متخصص استانی و دارای سوابق آموزشی با گزینش برای دوره‌های اوقات فراغت فرزندان کارکنان شرکت انتخاب شدند.
حسینی از مزایای دوره‌های آموزشی اوقات فراغت، استفاده بهینه از امکانات بلااستفاده شرکت در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهید زنبق و ایجاد توانمندی فرزندان در زمینه‌های قرآنی، ورزشی و هنری و تربیت قاری قرآن همچنین تشکیل گروه سرود و هیئت مذهبی از بین فرزندان کارکنان را عنوان کرد‌.
معاون منابع انسانی شرکت، پذیرش دوره‌های اوقات فراغت شرکت را از سن پیش‌دبستان یعنی ۶ سال تا ۱۵ سال بیان کرد و گفت: برای رفاه همکاران سرویس رفت و برگشت فرزندان از محل ساختمان ستاد شرکت برق منطقه‌ای و معاونت بهره‌برداری به مجتمع شهید زنبق و بالعکس تعیین شده است.