تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشت کارگروه تخصصی انرژی و تامین نیاز های ضروری شورای پدافند غیرعامل استان یزد

نشت کارگروه تخصصی انرژی و تامین نیاز های ضروری شورای پدافند غیرعامل استان یزد
نشت کارگروه تخصصی انرژی و تامین نیاز های ضروری شورای پدافند غیرعامل استان یزد

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، چهل و سومین جلسه کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیرعامل استان یزد، با حضور دستگاه‌های عضو کارگروه برگزار شد.
در این جلسه که در تاریخ ۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲، در محل شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد ابوالفضل اسدی، رئیس کارگروه انرژی و تامین نیاز‌های ضروری شورای پدافند غیرعامل استان یزد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن نیمه شعبان، گزارشات مربوط به اجرای طرح‌های ابلاغی به دستگاه‌های عضو کارگروه را مورد بررسی قرارداد و بر لزوم پایش اقدامات تاکید کرد.
دکتر اسدی بیان کرد: چه در بحث ناترازی انرژی، آب، سوخت و سایر موارد و چه در حوزه محیط زیست، باید در راستای رفع چالش‌های موجود ضمن بهبود و توسعه زیرساخت‌ها در تمام حوزه‌ها تلاش لازم صورت گیرد، چرا که تاثیر هم‌افزایی حوزه‌های مختلف بر روی یکدیگر بسیار محسوس است.
وی ادامه داد: نباید از مقوله فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف غافل شد؛ برای مثال طرح عایق‌سازی ساختمان‌ها بر افزایش بهره‌وری، در حوزه خانگی و صنایع تاثیر بسزایی دارد که این مهم خود می‌تواند عامل کاهش مصرف انرژی شود. لذا دستگاه‌های عضو کارگروه، ابتدا باید خودشان در اجرای طرح‌ها اقدام نمایند و گزارشات لازم را به اطلاع مردم برسانند، این امر همکاری و همیاری بیشتر مردم عزیز را به همراه خواهد داشت.
این نشست با هدف بررسی و تصویب برنامه‌های پدافند غیرعامل دستگاه ها عضو برای سال ۱۴۰۳ و پیگیری اجرا و پایش مصوبات گذشته برگزار شد.