تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

هم‌اندیشی با پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان یزد

هم‌اندیشی با پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان یزد
هم‌اندیشی با پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان یزد

نشست هم‌اندیشی با پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان یزد به همت شورای روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق، در برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، جلسه هم‌اندیشی با پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان یزد برگزار شد.
احمد کردستانی مدیرعامل برق منطقه یزد ضمن گرامی‌‌داشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی حضور پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان را فرصت مغتنم برای کسب نظرات آن‌ها عنوان کرد و افزود: روابط‌عمومی هر سازمان ارتباط مستقیم با جامعه انسانی اعم از درون و برون‌سازمانی دارد لذا حوزه گسترده‌ای را در برمی‌گیرد.
وی افزود: فعالیت‌های روابط‌عمومی ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارد چراکه دین اسلام بر امربه‌معروف و نهی از منکر، توجه به فرهنگ و مکارم اخلاق نحوه بیان و شیوه سخن گفتن با مخاطب تأکید دارد که این موارد، بنیان‌های روابط‌عمومی است.
کردستانی تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از رویکردهای ارزشمند روابط‌عمومی است که به یادآوری و ذکر قابلیت‌ها و دستاوردها، می‌پردازد.
وی با اشاره به پیک‌بار مصرف آب و برق در سال جاری خواستار هم‌فکری و مشاوره پیشکسوتان برای جهاد تبیین دستاوردها، همچنین فرهنگ‌سازی مصرف بهینه شد.
در ادامه مجید دهقان بنادکی، دبیر شورای روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق استان یزد هدف از تشکیل این جلسه را که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد، هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان یزد و پیشکسوتان این عرصه عنوان کرد و افزود: کسب نظرات پیشکسوتان این حوزه، ما را به راهکارهای جدیدی برای برنامه‌ریزی مناسب در فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی خواهد رساند.
وی پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق یزد را سرآمدان این حرفه در دوران کاری خود دانست و نظراتشان را به دلایل آشنایی آنها با این صنعت، بسیار ارزشمند توصیف کرد.
گفتنی است؛ توجه ویژه به ابعاد هنری روابط‌عمومی، درک متقابل روابط‌عمومی با مدیران سازمان، توجه به اهمیت اعتمادسازی، پذیرش هزینه و زمان موردنیاز برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه، ساختار مناسب، اختیار و بودجه متناسب، محسوس شدن تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها در زندگی روزمره مردم، توجه به تغییر رویکردهای جامعه در کسب اطلاعات؛ برخی از پیشنهاد‌های این نشست از سوی پیشکسوتان روابط‌عمومی صنعت آب و برق استان بود که مورد تأکید قرار گرفت.